Ervaringen met BCD spullen?

ik heb geen idee.. ik kan enkel zeggen dat er eentje @ koopmans ligt (vandaar de prijs erbij), verder weet ik het niet
 
ik heb me net bij de scooterboer dit dingethe besteld

optique_booster_2004.gif



moet wel 14 dagen wachten omdat hij ze niet meer binnenpakt enkel nog op bestelling.

Zijn er mensen die hem al zitten hebben ?? moet er veel aangepast worden ?
 
mhr_rox said:
mijn ervaring met bcd koplamp voor aerox:
-ten eerste ontiegelijk duur 80 euro
-ten tweede goed monteerbaar (bij mij iig)
-ten derde de gaatjes die erin zitten zijn niet goed afgewerkt
-ten vierde erg mooi licht maar minder licht opbrengst

conclusie: mooi ding, had alleen wel wat minder duur mogen zijn.


Da hebt ge met BCD: leveringsduur is nogal lang en ge betaalt veel geld ,voor een Frans ontwerp
 
Deathcheater said:
ik moet ook nog bij de bcdboer gaan :p
ik zou me een volledige bcdkont wille steke en bcd licht voor earox.
comments?slim of niet :p


bovenaan zie je al iemand die het heeft over een Bcdlicht en zijn commentaar...
en verder is de Bcdkontje voor een aerox errug mooi, dus daar is nix op aan te merken alleen zal alles wss nie in 1 keer helemaal goed passen en zal je mogelijk iets moeten aanpassen (zoals met de underseat moet gebeuren..)
en natuurlijk kost dit flink wat geld..
ongeveer 80+35+50+125= 290 euro voor enkele kapjes...tjah je moet zelf de beslissing nemen... ;)
 
k heb BCD underseat @ rox :( past egt gwoon niet je moet zelf boren en vijlen voordat t eindelijk past en t sluit niet eens zo supermooi aan op t achterlicht, je kan je Z kapjes niet te strak aan de underseat vastmaken want dan trekt ie krom (schroefjes zitten dus constant half los) Verder vind ik de afwerking zeer matig (links en rechts kloppen van geen kant tov elkaar)
 
CiRox said:
bovenaan zie je al iemand die het heeft over een Bcdlicht en zijn commentaar...
en verder is de Bcdkontje voor een aerox errug mooi, dus daar is nix op aan te merken alleen zal alles wss nie in 1 keer helemaal goed passen en zal je mogelijk iets moeten aanpassen (zoals met de underseat moet gebeuren..)
en natuurlijk kost dit flink wat geld..
ongeveer 80+35+50+125= 290 euro voor enkele kapjes...tjah je moet zelf de beslissing nemen... ;)

uhu,ik zal dan maar achter wat poly gaan ipv bcd :p
 
ik heb een bcd underseat voor me sf1, en het was niet makkelijk om het te monteren, je moet dingen uit het plasten wegdremelen omdat het anders niet pasten, en ik moest ook nog wat anders verplaatsen. maar daarna zag het er goed uit

ik vind het over het algemeen best duur voor een stukje plastic, maar het ziet er wel mooi
 
Razma said:
nog een vraag: die cover voor de monoarm van SF, waarom past die enkel op SF2 en niet SF1 (volgens BCD)

+ is dit voor SF1 of 2?
speedfight_passage.gif


iemand die toevallig zo'n soort plaatje heeft voor de andere? (dus niet gemonteerd..)

volgens mij past de cover op de monoarm niet omdat de ophanging voor de voorspatbord anders is , zover ik kan bedenken na het bekijken van mijn monoarm.
 
Razma said:
nog een vraag: die cover voor de monoarm van SF, waarom past die enkel op SF2 en niet SF1 (volgens BCD)

+ is dit voor SF1 of 2?
speedfight_passage.gif


iemand die toevallig zo'n soort plaatje heeft voor de andere? (dus niet gemonteerd..)

die zwarte is voor een sf1
en die hier onder is voor een sf2

het enige nadeel van deze onderseatcover is dat je het boaslot verwijdert moet worden en je moet je bobine loshalen
ow ja en die antidiefstal beugel zit er bij mij niet op, en heeft er nooit opgezeten ook



o en die monoarm cover past alleen op een sf 2 omdat de monoarm in het midden iets dikker is dan die van een sf1
 
Last edited:
Roxj :D, maar ik weet dat je de ophangpunten van je zijkap af moet halen , maar moet ik dan heel dat blokj eraf slijpen, of aleen dat kleine stuukje wat je normaal aan je underseat klempt.

en, Hoe heb jij de underseat zelf gemonteerd, Met 2 schroefen ?
 
1 De bevestigingspunten in je frame moet je een klein beetje wijder uitboren. Dus waar die schroefen met zn afstandsbusje komen.

2 Je maakt @ je achterkappen gewoon de boel vlak. Dus dat je helemaal geen haakje oid meer ziet.

Ik heb m alleen met die 2 schroefen vast gezet :! Het is ff prutsen, maar het resultaat mag er wezen 8)

Succes :)
 
Jah die 2 bovense bouten heb ik al int frame gedraait, wilde ook wel zonder aanpasingen btw.

Maar 2 ophangpunten erafhalen is tog al genoeg.? Want die 3e zit aan je Z kap vast!

Mjah ik probeer ut wel ff.!
 
Back
Top