Coaters + spuiters: adressen + ervaringen

Karoshi

De Zotte Belg!
Omdat er hier redelijk veel mensen constant op zoek zijn naar goede adressen voor kappen te laten spuiten / dingen te laten coaten vond ik het wel handig om een centraal topic te openen met een aantal adressen van verschillende bedrijven die dit doen.

Het doel van deze topic is dus een beetje een startpunt te hebben vanwaar je je coater / spuiter kan zoeken. Het lijkt me handig om van dit topic een verzameling te maken van ervaringen + adressen. Adressen posten zonder ervaringen mag natuurlijk ook altijd.

Ik denk zoiets in de trend van:
naam bedrijf:
adres:
tel:
regio:
wat heb je laten doen?:
prijs:

ervaring: positief en negatief...

Wat ik hier liever niet zie zijn replies zoals: "dit is een kutbedrijf". Als je een mening geeft onderbouw deze dan effe met duidelijke argumenten. Bijvoorbeeld dat ze niet echt klantvriendelijk zijn ofzo. Een foto hier en daar om te verduidelijken is natuurlijk nooit slecht he...

[Boeie Edit]Graag geen reacties van, "ooh wat mooi" dat weten we ook wel, we willen graag de feiten op een rijtje zetten en een duidelijk topic hebben voor spuit en coat adressen[/Boeie Edit]
 
Advertisement - register to remove this

naam bedrijf:
Karhof

adres:
Van IJsendijkstraat 162
1442 LC Purmerend.


tel:
0299-412422

regio:
Noord-Holland

wat heb je laten doen?:
Velgen laten schuren + spuiten

1.jpg


prijs:
€30,00 (Me oom werkt hier, was dus familieprijsje)

ervaring:
Vind het zeer mooi geworden, veel goeie reacties enz :)
Geen druipers, goeie laklaag...


Meer info: www.karhof.nl
 
Astra Stramon Staalstraalbedrijf BV
Moleneind 6
5721WP Asten (In de buurt van Eindhoven, Helmond, Deurne)
0493-691837

Mijn velgen zand-straalden ze voor 30 euro.
Een andere optie was parel-stralen, wat weer iets duurder was.

Ze coaten natuurlijk ook, kostte 45 euro (weet niet of het voor 2 velgen was). Dat heb ik niet laten doen overigens, zelf gespoten dus:
1047303844Achtervelg.jpg


Verder is de service goed, werd vriendelijk geholpen. Misschien dat het geluk was, maar ik kon mijn velgen na een paar uurtjes weer op komen halen.
 
Last edited:
was al een topic over maar hier nog een keertje

coatingbedrijf in zuid holland

Maren BV, Van
Hogebrug 20
3465HG Driebruggen

Tel : 0348 501456
Fax : 0348 502040

stralen + coaten (wit) kost hier 15 euro per velg...
 
Last edited:
Me oom zijn bedrijf
:
Straal bedrijf stouthart
Alpen a/d rijn
tel/fax 0172-432347
check my scooter voor resultaat

<---scooterbase
 
Last edited:
URL: http://www.lakkerijdegroof.be/
naam bedrijf: Lakkerij de groof
adres:Industriezone Polderstad
Smallandlaan 23
B2660 Hoboken
Tel: 03/828.90.45
Fax :03/830.57.65
regio: antwerpen
wat heb je laten doen?: Frame + velgen + stuur + standaard laten stralen en wit coaten
prijs: 100€

Aangename sfeer in het familiebedrijfje. Werk echt top gedaan. Heb er ongeveer 2 weken moeten op wachten wat ik wel redelijk vind. Vlugger kon ook maar was 40€ duurder omdat ze speciaal machine moesten stellen dan.

Ook nog gratis lakstift erbij. Helemaal top dus
:!

fotos
DSC01044_up.jpg

DSC01053_up.jpg

DSC01046_up.jpg
 
Last edited:
Originally posted by razorr
Me oom zijn bedrijf
:
Straal bedrijf stouthart
Alpen a/d rijn
tel/fax 0172-432347
check my scooter voor resultaat

<---scooterbase

doen die ook coaten, en wat kost dat ? ow w8 ik bel wel van de week :!
 
Originally posted by mvanwinsen5
Gerritsen Coatings bv
Nijverheidsstraat 44
033 2462036

PERFECT !!!

Wat ik hier liever niet zie zijn replies zoals: "dit is een kutbedrijf". Als je een mening geeft onderbouw deze dan effe met duidelijke argumenten.

:|
 
maastricht?

misschien nie helemaal de bedoeling ma ik zoek zo'n bedrijf in de buurt van maastricht..
ik wil me hele scooter laten spuiten en nu wil ik wel es wa bedrijven weten met prijzen. Het gaat dus om de hele scooter velgen, tussenkappen, buitenkappen...alles dus.

Laat me je ervaringen ma es horen in de buurt van maasticht!

Gr. Remco
blue69dream@hotmail.com
 
Originally posted by Hilly
Wat ik hier liever niet zie zijn replies zoals: "dit is een kutbedrijf". Als je een mening geeft onderbouw deze dan effe met duidelijke argumenten.

:|
heb ik gezegt dat iets een kut bedrijf is?? het werk is gewoon perfect van hun !! das toch duidelijk !! of moet ik je het even gaan uitleggen wat ik hier mee bedoel ???
 
tjah perfect is perfect tog... mooi glad enzo.. kan je jezelf toch wel voorstellen..... om nou helemaal uitleg te geven...

als het nou kut was kun je uitleggen wat er mis mee is.. maarperfect is gewoon goed.. valt niet veel aan toe te voegen lijkt mij
 
Verchromen

Weet iemand ook een goed adresje voor dingen te laten verchromen......????? :p

Meerdere adresjes ook goed 8P
 
Weet iemand, iemand die scooters spuit in dordrecht tegen een niet al te hoge prijs maar met een toch net resultaat?
Hoef niet persé een proffesioneel bedrijf te zijn.Groetjes Jp
 
Back
Top