Enkele Mikuni 24mm FS vragen

Gewoon een benzine kraan nemen, ik heb gewoon benzine kraan @ Pia, geen problemen met mn mikuni.

De 2 kleine nippels zijn overloopjes, de slangetjes die eraan zitten moeten precies de goeie lengte hebben, anders ga je gezeik krijgen.

Ik denk dat jij sproeier 210 of 220 nodig hebt met je EVO :)
 
Daniel@NRG said:
...De 2 kleine nippels zijn overloopjes, de slangetjes die eraan zitten moeten precies de goeie lengte hebben, anders ga je gezeik krijgen.

Ik denk dat jij sproeier 210 of 220 nodig hebt met je EVO :)

Sorry, het zijn overloopjes met afvoerslangetjes eventueel. Hoe ga ik in vredesnaam gezeik krijgen als de lengte niet klopt }:O

Zit nu een 210 in. Ik krijg nog wat extra sproeiers, die seller was vergeten mee te sturen.

MELF: En het gaat me niet zozeer om het geld besparen, het is meer dat die dingen (hier) zo moeilijk leverbaar zijn en als ik toch DO's heb liggen. Maar goed, het maakt dus best wat uit. Dan ga ik wel op zoek naar Mikunio sproeiers.
 
uhm , volgens mij bij die van mij toen wel :?

sproeiers etc, kun je zo bestellen @ www.mikuni.nl , daar hebben ze alle maten tot over de 700 ... daar heb ik nu ook alles van mikuni weg en bevalt mij goed
 
Kan iemand nog even reageren op Daniel@NRG ze opmerking:

"...De 2 kleine nippels zijn overloopjes, de slangetjes die eraan zitten moeten precies de goeie lengte hebben, anders ga je gezeik krijgen."

Lijkt me héél vreemd. Meer ff voor de zekerheid.
 
onzin :p, gewoon slangetjes erop knallen die lekker ruim zitten.

owh ja... vandaag had ik mijn carb nog eens goed bekeken :p, en het is de rechterkant (dus waar de shoke zit) met de onderkant verbinden :), links los laten hangen.

succes :*
 
Aprilia_area 51 said:
Vergis je je niet tussen de 28 en de 24 mikuni? :)

ze lijken namelijk nogal op elkaar...

nee, ik had een 24 FS met top perfomances 70cc en die heb ik later beide weggedaan en later pas de 28 gekocht
 
ik had een setje van top performances voor mina hori , maar ik kan ook geen foto meer vinden waar ie op staat , maargoed , bij hem zit ie er niet op
 
Aprilia_area 51 said:
onzin :p, gewoon slangetjes erop knallen die lekker ruim zitten.

owh ja... vandaag had ik mijn carb nog eens goed bekeken :p, en het is de rechterkant (dus waar de shoke zit) met de onderkant verbinden :), links los laten hangen.

succes :*

Dacht ik ja. Leek me wel erge klink klare onzin. Maar ja, ben (nog) niet zo bekend met die carb. dus ja beter ff checken.

Rechterkant dus. Gisteravond kwam ik tijdens Googlen okaatje tegen en die persoon had ook de rechterkant verbonden met onderkant. Dacht zal ik nog vragen, maar wat zou het uitmaken.

Maar dus toch. Ok mooi, weet ik dat ook weer.
 
Back
Top