27mm mikuni powerjet carb Vs 24 flatside mikuni

rustig blijven friendjes :*

maarrem, waar ik wel benieuwd naar ben, is wat zon ding wel doet.
en HOE dat dan af te stellen is, is misschien al 100x gevraagd maar als iedereen die powerjet niet gebruikt waarom schaf je dan toch zon ding aan?
kan je wel zeggen "zoek maar op dellie site" maar waar is dit topic dan voor :|
 
Ook zonder die powerjet is een TMX27 een mooie carburateur. En dat lijkt me een mooie reden om zo'n ding aan te schaffen he :)
 
mario said:
Ook zonder die powerjet is een TMX27 een mooie carburateur. En dat lijkt me een mooie reden om zo'n ding aan te schaffen he :)

Wat wel erg mooi aan de carb is dat de gasschuif schuin staat ten opzichte van de vlotterbak waardoor die minder snel zal worden leeggetrokken.
 
Enrico@Sprinter said:
Ook goed jongen... Jij je zin, kzal voortaan wel niemand proberen te helpen he..
Iemand proberen te helpen is niks mee, dat is het enige wat ik hier ook doe namelijk. Jij gaf info over een carb en ik was het daar niet mee eens. Het lijkt me naar de ervaring van Mario redelijk duidelijk dat het gewoon een prima carb is. Dat is alles wat ik probeerde te zeggen, dus dat wat jij in je 1ste post zei niet klopte.
Verder is volgens mij de verwarring nu wel weg over dit verhaal, dus ik maak er geen woorden meer aan vuil :*
 
Back
Top