24 mm Mikuni vs 28 mm Keihin D-Slide

robo5

Well-Known Member
ben van plan men aerox projectje uit te rusten met een grotere carbu , zit nu met 19 mm Dell'orto racing carb maar wil groter gaan !

Setup
-------
Athena vlinder 70 cc alu racing VRC tuned
Yasuni C20
Pvl Digital
Carbu ?????
Hebo Vario
Malossi Deltha clutch


24 mm Mikuni vs 28 mm Keihin D-Slide
voordelen - nadelen van de 2 carbu's ?

28 mm Keihin D-Slide vs 28 mm Dell'orto Vlak !
welk is de betere van de 2 ?
voordelen - nadelen ?

wat raden jullie aan ?
 
Advertisement - register to remove this

Heb jij me zien typen dat het niet kan? Natuurlijk kan het, maar ik zie niet in waarom die dat zou doen? ga dan voor een andere cil/verrange/
 
ik denk dat blaze bedoeld dat die keihin veels te duur is voor die cilinder.

die keihin kost rond de 200 euro.

dat geld kan je liever in een betere cilinder ofzo steken
 
Denk eerder dat hij het een overkill vindt..

Het lijkt mij dat een 24 genoeg is... steek idd het geld wat over is in bijv een over range..
 
Het ligt er denk ik aan of de 28 overkill is aan de manier waarop de cilinder is gedaan.
Op een standaard Hebo NG zou ik een 28mm Keihin ook overkill vinden. Op de NG van Boyd is de 28 zeker geen overkill.
De enige manier om erachter te komen wat echt meer vermogen oplevert is testen.
Ik zou persoonlijk voor de 24mm kiezen. Heerlijke gasreactie, makkelijk af te stellen en volgens mij een stukje goedkoper dan de Keihin, al kijk je alleen al naar de originele sproeiers.
 
Back
Top