Duidelijkheid over wat er mis ging in Hoek van Holland + nieuwe plannen

aerox-fan

Slider Junk
Ik ben net ff op het gemeentehuis wezen praten en wat ik wijzer geworden ben zie je hier onder:

- De vergunningen zijn aangevraagd daarna is er over gepraat, hij heeft dus nooit vergunningen gekregen

- De organisatie was ronduit slecht geregeld

- hij was nog geen 18 wat een minpuntje is

- er was niet duidelijk wat er plaats zou gaan vinden

- er is nooit een gesprek geweest met de eigenaar van die parkeerplaats.

tot zover het meeting verhaal van 1 september, ik heb nog wel kunnen regelen dat de mensen die toch komen niet opgewacht worden door politie en dat we rustig kunnen vertrekken naar naaldwijk, (wordt er vanmiddag over terug gebeld)

en nu MEETING eerste week van November @ camping hoek van holland,

- de plannen liggen er

- vergunning is al praktisch zeker omdat me pa de camping beheerder is

- ik heb wel een beetje hulp nodig voor de organisatie, want ik heb geen connecties met stunt teams etc (kijkt richting razma)

- ik wil het graag goed doen, dus goede duidelijke plannen

- er zal politie aanwezig kunnen zijn, maar die is dan alleen aanwezig voor de veiligheid, dus geen controles

- de aanrijroute is veilig dus ook geen controles in de buurt

- hebben jullie ideen PM ze ff op leg ze hier in dit topic voor

- de gemeente hoek van holland stelt zich positief op ze hebben duidelijk aangegeven geen problemen te hebben met een meeting zolang het op afgesloten terrein is

dit is het eventjes voor nu ik ga nu werken.

owjah en haagsesf2 als je nou geen vergunning heb zeg dat dan eerlijk
 
Advertisement - register to remove this

GRMBL naja wij komen dit weekend zowiezo ( we koppelen er een weekendje weg aan ben dit jaar namelijk niet op vakantie geweest........... en haagze had het verdomme eerlijk hier neer gezet..........

Toedels

BTW Aerox-fan als je zondag ook naar de meeting komt zou ik je graag even willen spreken ( jongen met oranje rox, niet te missen ;) )
 
Netjes dat er orde op zaken worden gesteld, complimenten voor Aerox-fan... Verder ronduit triest gehandeld door haagsesf2...

Ik hoor het wel :)
 
Originally posted by Martijn
GRMBL naja wij komen dit weekend zowiezo ( we koppelen er een weekendje weg aan ben dit jaar namelijk niet op vakantie geweest........... en haagze had het verdomme eerlijk hier neer gezet..........

Toedels

BTW Aerox-fan als je zondag ook naar de meeting komt zou ik je graag even willen spreken ( jongen met oranje rox, niet te missen ;) )

kom je vrijdag of zaterdag al naar de camping moet je ff zeggen hoelaat dan wacht ik je daar wel ff op dat is makkelijker dan kan je gelijk de meeting plaats van de eerste week van november zien
 
Last edited:
er waaren dus wel vergunningen...
heb ze HIER liggen..
met wie heb jij gepraat @ gemeente HvH.

en inderdaad gemeente had ene probleem dat ik 17 jaar ben klopt..
maar andere jongen ( medeorganisator ) is wel 18 jaar en die heeft dus getekend.

de gemeente stelde bij mij ook zeer op prijs dat ik het legaal wou houden.

de gemeente wouden ons alleen " behoede" op eventuele problemen daarzo omdat de orgaisatie slecht was ( omdat we beiden ongeveer 18 zijn jah )
en dat als er probl;emen zouden komen ( bv iemand rijd tegen een auto aan en rijd weg " KAN GEBEUREN TOCH? dan zou de politie en gemeente bij mij komen... )

en we wachten nu nog steeds op officiele brief van de gemeente

HIJ WAS ECHT LEGAAL!!! en gaat nu anders door maar daar over morgen meer info dan ga ik ff bellen naar die man van wollebrand
ik help hem 7 september met de scooterrace dus mag hij mij helpen 1 september
:)
 
Originally posted by haagze sf2
Btw.. heb JIJ wollebrand geregeld ???
:|

Niemand heeft wollebrand geregeld, ik was namelijk vandaag bij gjb en heb eens navraag gedaan, maar er mag daar ook op een zondag niet geraced worden of iets dergelijks, dat op die maandag avond dat mag, daar is toestemming voor en verder voor nix, maar het gaat hier niet over de wollebrand maar over een slecht georganiseerde meeting
 
Originally posted by haagze sf2
er waaren dus wel vergunningen...
heb ze HIER liggen..
met wie heb jij gepraat @ gemeente HvH.

en inderdaad gemeente had ene probleem dat ik 17 jaar ben klopt..
maar andere jongen ( medeorganisator ) is wel 18 jaar en die heeft dus getekend.

de gemeente stelde bij mij ook zeer op prijs dat ik het legaal wou houden.

de gemeente wouden ons alleen " behoede" op eventuele problemen daarzo omdat de orgaisatie slecht was ( omdat we beiden ongeveer 18 zijn jah )
en dat als er probl;emen zouden komen ( bv iemand rijd tegen een auto aan en rijd weg " KAN GEBEUREN TOCH? dan zou de politie en gemeente bij mij komen... )

en we wachten nu nog steeds op officiele brief van de gemeente

HIJ WAS ECHT LEGAAL!!! en gaat nu anders door maar daar over morgen meer info dan ga ik ff bellen naar die man van wollebrand
ik help hem 7 september met de scooterrace dus mag hij mij helpen 1 september
:)

hoop dat je het voor elkaar bakt 1 september, trouwens GJB komt niet met een rollenbank ik weet niet hoe je daarbij komt maar dat is bullshit, maar goed zoals je heb kenne lezen ben ik dus met een meeting bezig voor de eerste week van november, pix as soon as posible
 
laat me je 1x uit de droom helpen er mag NOOIT geraced worden @ wollenbrand maar ze vinden het niet erg..
ik ben er elke maandagavon jah..

enne dat GJB testbank verhaal
ff voor de deduidelijkheid ik zij voor dat ik op vakantie ging dat ik ze ging proberen teregelen !!! ik kwam terug van vakantie stond er op een site ( DIE NIET DE SITE VAN MIJ IS ) DAT ze kwamen later is dat weer weggehaalt.
 
Originally posted by haagze sf2
laat me je 1x uit de droom helpen er mag NOOIT geraced worden @ wollenbrand maar ze vinden het niet erg..
ik ben er elke maandagavon jah..

Ik lees nergens dat aerox-fan wil gaan racen op wollebrand...
 
Ik vind het best slap, om Haagse zo belachelijk te maken aerox_fan....

Ok, het mag dan niet zo goed geregeld zijn, maar hij heeft moeite gedaan om toch iets te regellen..

Ok, hij heeft zich vergist en verkeken, so what ?

Het is tof dat je iets kan regellen maar als je nu Haagse door de grond gaat stampen dan is dat erg laf...

Ik hoop dat je dat dan ook even wijzigt....
 
Originally posted by -recon-
Ik vind het best slap, om Haagse zo belachelijk te maken aerox_fan....

Ok, het mag dan niet zo goed geregeld zijn, maar hij heeft moeite gedaan om toch iets te regellen..

Ok, hij heeft zich vergist en verkeken, so what ?

Het is tof dat je iets kan regellen maar als je nu Haagse door de grond gaat stampen dan is dat erg laf...

Ik hoop dat je dat dan ook even wijzigt....

ik stamp hem de grond ook niet in, ik zet gewoon neer wat ik te horen heb gekregen van de gemeente
 
Originally posted by -recon-
Dat hele verhaaltje van jou is voor de eerste helft kleinerend bedoeld anders zet je dat er niet neer....

neej dat zijn de feiten die ik te horen krijg en post die, als hij het kleinerend over vind komen dat is dan jammer
 
Originally posted by -recon-
Die feiten HOEFDE je niet te posten ?

Maar haagse heeft ze wel zei hij :(

die feiten heeft hij er ws neergezet om te laten zien wat er precies is foutgegaan en wat er mis was.
en wat hij te horen heeft gekregen vd gemeente.
 
Back
Top