Wat vonden jullie van Klaaswaal?

Status
Not open for further replies.
Originally posted by STC
ik vond het trouwens wel klote weer zeg, maar ja het was wel lachen. Vooral die aprillia motor die zijn achterband effe verneukte met een burnout.

Ik was trouwens degene met de zip 2001 mallossi kleuren. Met de METRA kit setup :).


tot de volgende meeting.

trouwens. :) hij is nu wel helemaal goed afgesteld meteen even gedaan :).

Ah, jij was die kerel waar ik achteraan reed en waar ik mee heb gezocht naar het industrieterrein. Draait dat ding nu nog steeds zo veel toeren, na afstellen? Ding draaide op mijn toerenteller 15490 toeren man! Gewoon ziek! :)
 
Originally posted by X8R-LeNnY


uhm ik snap deze hele zin ECHT niet eerlijk gezegd ! :)

Je had het er de hele tijd over dat je drie kleuren had gescheten toen je bij Tim achterop zat! :)
 
oja :)

hmm ja moet je maar eens om 5 uur s ochtends bij zo iemand achterop gaan zitten zonder verlichting en zonder iets om aan vast te houden enzo ;)
 
Originally posted by X8R-LeNnY
hmm ja moet je maar eens om 5 uur s ochtends bij zo iemand achterop gaan zitten zonder verlichting en zonder iets om aan vast te houden enzo ;)
en dan geflitst worden :D
 
Originally posted by Sugadaddy


Voorderest iedereen gezien behalve Makker, AeroxRuud en DAW...
Tomahawk was easy te herkennen :p

Ben voorderest, vaak bij die stand geweest en mijn Runner (die groene) stond ernaast...

Hoooii!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vond dat stuurtje trouwens vet staan..:p (normaal ben ik er geen fan van maar dit stond wel kewl)
 
Het was gewoon vet genoeg, aan het eind werden toch nog even de concurrentie strijd gevoerd 8) Maarja toch jammer dat we geen echt dragstrip konden regelen.
 
Originally posted by Sugadaddy

Voorderest iedereen gezien behalve Makker, AeroxRuud en DAW...
Tomahawk was easy te herkennen :p

Geen lange waus gezien met krukken ?
 
Originally posted by Apriliaracer


Ah, jij was die kerel waar ik achteraan reed en waar ik mee heb gezocht naar het industrieterrein. Draait dat ding nu nog steeds zo veel toeren, na afstellen? Ding draaide op mijn toerenteller 15490 toeren man! Gewoon ziek! :)

hehehehhe.......yup ben druk ermee bezig om hem af te stellen. Laatste meting was 15.600 toeren hierzo hehe.;). Dus goes here we come hehe, en dan wil ik wel voor de lol tegen sommige gaan sporten :) kijken of dat ze dan metra kit afzeiken :p .
 
djeezes.. reageer je even op een topic van twee jaar geleden !

maar ivm Klaaswaal dan maar weer.. wie weet wat voor dit jaar?

[Edit] zelfs drie jaar geleden al
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top