CocaCola Runner 180

Status
Not open for further replies.
ondertussen nog maar weinig gebeurd.. geen geld voor nieuwe achterkap voorlopig, dus dat moeten even wachten of iemand moest een kappenset willen ruilen :p

demper is nu helemaal stuk, dus ik moet nieuwe gaan bestellen.
Verder doet ie het nog prima :)

Binnenkort maar eens het carbon achterspatbord gaan monteren :!
 
Verdien jij niet bergen geld met dat stickeren? :X :p

maar eff serieus, k vind et nog steeds een mooie runner en tjah wie kent em niet..;)
 
neej, helemaal niet :)

ik wil graag nog een paar kleine dingen gaan veranderen... of een andere kappenset.
maar aangezien hij altijd rijklaar moet staan is dat nogal moeilijk :p

ff gekeken naar de 'gesmolten' schade en met wat freeswerk aan beide zijden en nieuwe stickers is het zelfs helemaal netjes op te lossen :)
 
Met die luchtfilter had ik het zelfde probleem, heb er ook lang over nagedacht en heb toen uiteindelijk een kartdemper (met twin-air filter er in) boven mijn carterdeksel gebouwd, op de plaats van de ori luchtfilter dus. Het ziet er in het begin een beetje typisch uit maar als je er eenmaal aan gewend bent staat het best leuk :) Het werkt prima, niet zo'n powerfilterherrie, voldoende lucht en met de twin-air er in nog nooit last van vuil gehad... :)
(bijkomende leukigheid is dat bijna elk ritje wel een of andere scooterkneus met nrx me aanspreekt met de vraag of het een turbo oid is :D gewoon ja knikken en amen in zo'n geval... ;)

Btw, ik heb op scootertuning.net wel eens een foto van mijn eigen filter gezien (geen id meer waar) die jij (inne) gemaakt had dus dan kan je zien wat ik bedoel.

Wat toeren betreft, ik rijdt nu met een aangepaste stdd cilinder rond, timingen gelijk aan de malossi en ik draai ong 9200 toeren (aim gemeten), ook met de evo uitlaat ed (heb wel in mijn profiel staan wat er op zit geloof ik) en de herrie valt bij mij wel mee...
 
nielie said:
super mooi, ik heb hem toen gezien bij de politiedag in schiedam echt gaaf!!!

ben je de gehele geschiedenis aan het doorspitten ofzo. Deze is alweer 2 maanden oud. Maja :+
 
euhm euh.. update...

De sleutels waren ondertussen al weer terecht, de scooter alweer gepoetst en weer een paar 100km verder. Gisteren ff een ritje richting Apeldoorn.. en weer terug tot ik langs de kant van de snelweg stond zonder compressie. Waarschijnlijk gat in de zuiger. Toch maar malossi kitje dan?
 
of het leuke 210 cc kitje... :p
neeh ik las in dat topic dat de afwerking kut was...

hopelijk red je het met een nieuw zuigertje...
 
erg leuk zo'n runner 180 :) ben wel erg benieuwd wat zo'n fabrizi-kit zal doen...is die ondertussen al in productie of...? angezien voor het laatst hierover in mart ofzo gesproken werd :)
 
eej mooie runner hoor.
was je toevallig eergister in apeldoorn ?
ik zag namelijk bij de mac. ook een coca cola runnner 180 staan .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top