Aerox-Evo70
No Title
zet je krukas er ook eens in
dan weet je welk hoekje ik bedoel.
dan weet je welk hoekje ik bedoel.
A-Bizar said:ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat zo'n "glijbaan" richting de cilinder zinloos is.
Je mengsel word je carter ingezogen zodra je zuiger naar voren gaat...
Dan komt het mengsel je carter in...
Zodra de zuiger terug gaat sluit het membraan en word het je cilinder in "geperst" .
Dan wil je toch juist dat al je mengsel zo snel mogelijk de richting van de spoelers op gaat?
Dan het punt dat je membraan kleppen open blijven staan bij (we nemen even ) +/- 14k.
Het werkt imo nog steeds zo dat het mengsel je cilinder in "geduwt" word door het terug komen van de zuiger.
Dan wil je toch helemaal geen glijbaan terug naar het membraan?
Misschien is mijn kijk hierop of uitleg wat vaag... maar zo denk ik er over om half 6 smorgens
melf #50 said:dus imo is het nogal onzinnig om te vragen of je je carters goed hebt klaargemaakt , want de ene doet dit de andere dat maar toch hebben ze allemaal goed resultaten dus trek je conclusies..
Manta said:Ik heb nu mijn speed 6t op een blokje dat evo-formaat spoelers heeft.
Zit hier eigenlijk vermogenverlies? Mijn tuner zei toen dat het wel wat mee viel, maar zou het helpen als ik een nieuw blokje pak en op speed klaar maak? Of gewoon lekker zo laten omdat het de moeite niet waard is?
menace said:Lijkt mij idd een goed carter. mengsel kan geen kant op behalve richting de spoelpoorten. ben benieuwd.
post je de resultaten ?