carter opvullen?

he,

ik ben van plan een manston aan te schaffen, alleen me blok is aangepast voor een evo. Maar de spoelpoorten van een manton zijn kleiner als van een evo...

Mijn vraag:

Wat kan je het beste doen? Blok opvullen met defqon oid, of de manston poorten opruimen?
 
Advertisement - register to remove this

mischien beter ,mischien slechter , maar dat merk je hoogstens op een testbank....

maar over het algemeen gaat dit prima lopen..

ik zou iig de cilinder aanpassen ( als ik geen andere carters had)
 
StephanSR said:
heb wel een andere carter liggen, al degene die ik nu heb is gepolijst :p, vind het zonde om met die andere te gaan rijden...

tis maar net waar je waarde aan hecht...

ik zou lekker voor dat andere blok kiezen als ik jou was :) en vind je een gepolijst blok zo belangrijk, tja... schuurse =D
 
JasperdB said:
tis maar net waar je waarde aan hecht...

ik zou lekker voor dat andere blok kiezen als ik jou was :) en vind je een gepolijst blok zo belangrijk, tja... schuurse =D


Dat slaat natuurlijk nergens op.
Zou eerlijk gezegd het carter opvullen.
Maar voor jou is de cilinder aanpassen een beter idee, omdat je dan gewoon van je carters af kan blijven.
Afhankelijk van je set-up en afstelling gaat het idd erop vooruit/achteruit.
Who to tell?
 
Runner1987 said:
Dat slaat natuurlijk nergens op.
Zou eerlijk gezegd het carter opvullen.
Maar voor jou is de cilinder aanpassen een beter idee, omdat je dan gewoon van je carters af kan blijven.
Afhankelijk van je set-up en afstelling gaat het idd erop vooruit/achteruit.
Who to tell?

waarom slaat het nergens op ? :)
als ik nog een untuned blokje had liggen zou ik lekker die pakken... zoals ik al zei, tis maar net waar je waarde aan hecht. (ik hecht namelijk vrij weinig waarde aan het uiterlijk ;) )

en verder zou ik niet je carters opvullen met kneedbaar staal of defqon... als dat los laat gaat het egt goed fout.
 
gewoon spoelers van de cilinder aanpassen.
Zal heus wel niet zooon groot verschil in zitten wel?
Als je je spoelers daar op moet gaan vullen met kneedbaar alu of vloeibaar whatever, kost het denk ik aardig wat tijd wil je het weer mooi in model brengen.
Zou gewoon voor het gemakkelijkste kiezen...
 
ik bekijk het zo : evo heeft ook grote poorten en die wil ook prima lopen ;)

ik hou persoonlijk helemaal niet van defcon of wat dan ook inplakken in carters , het is ook niet nodig over het algemeen..
 
Back
Top