Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Er vlak voor dacht ik idd hé ? Nog íets eerder en hij is te downloaden. :W Niks kopen. :D !
 
hij komt iig 10 november voor consoles afaik.
Wel mooi dat ze op de PC die matchmaking brengen. Lekker voor al die download pirates:p
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6ZUmTdeaoiQ"]YouTube - E3 2009: Modern Warfare 2 - E3 Demo[/ame]

wel de SP maar ziet er wel vet uit.

nog 2 weekies en dan lekker knallen.. ben benieuwd waneer ik hem ontvang..
10e is op een dinsdag en krijg hem natuurlijk de post.
 
Hmm, weet nou niet echt wat ik er van moet vinden :+

Zo schokkend vind ik het niet voor een game om onschuldige mensen neer te schieten, klinkt misschien hard maar er gebeuren ergere dingen in (andere) games :p

Nee Ok... Maar ik vind dit toch wel erger als GTA oid hoor. :p Zeker nu dat de wereld geterroriseerd word door terroristen... Met name Amerka en zo. Zal me niets verbazen als dit spel word verboden in Amerika , Australie en Engeland etc.

En sowieso , GTA is heel anders als dit. Die is echt keihard geplande kaping oid. Iedereen neermaaien die je maar ziet bewegen. Echte terrorisisten gedoe. :p
 
Niet happen op die Jordy O-)

Er is wel al een hele rel om dat vliegveld level, dat je zelf de terrorist bent. Blijkbaar kun je hem nu skippen aangezien al die tere zieltjes het niet aankonden.
 
dat gejank altijd! der staat toch niet voor niets een 16+ label op t hoesje?
je weet dat er grove content in zit..
terroristen overhoop blazen met 10000de tegelijk is niet erg,
maar ho maar als je zelf de terrorist bent is het ineens helemaal loos!

bs imho
 
Vind ik ook idd. een mens is een mens in dat spel. :+

Maar je mag wel als je een US Marine bent, 6 talibana's opblazen.. maar onschuldige mensen neer schieten ho maar .. :p

Beetje triest gedoe als ze het verbieden..
 
Dikke shit. Bommetje in een vliegtuig flikkeren en arrogante yanks tussen de ogen schieten. Is weer is wat anders. Nu ik dit hoor wil ik dat zelf ook wel in het echt gaan doen.

NIET dus. Ik snap die gedachtengang ook niet. Zij denken dat mensen het spel spelen en dan psycho-killer worden. Maar ze zijn juist psycho-killer en DAAROM gaan ze dat spel spelen. En 99,9999999999% speelt het gewoon omdat het vet is en de adrenaline soms aardig door de aders pompt als je net ff 4 man pak slaag geeft zonder zelf ook maar geraakt te worden.

Ik zag trouwens ergens een filmpje van Modern Warfare 2 waarbij je bij een 10 kill streak uit een jumbojet kan schieten met een big gun. En dat je een mes kan gooien in plaats van alleen fileren }).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top