Brommersprint Jubbega 2008 1 Mei (Hemelvaart)

Ik vind echt niet dat je SBO hier mee moet gaan vergelijken ik bedoel

De baan
Het weer : denk aan wielspin
Veel sbo,rs rijden ook mee dus dat is onzin
Ander startsysteem
Volgens mij stond er ook best veel win? lijkt me sterk als niemand kan afstellen
 
Nu niet als commentaar ofzo he.
Maar op meppel had men ook last van wheelspin door de regen, de weeromstandigheden waren iig ongeveer hetzelfde...
Ik denk dat er gedoelt werd op de non-sbo rijders.. Ik vind die mensen trouwens ook zeker niet slecht rijden!
Startsysteem heb ik iig geen verstand van, heb er op jubbega niet echt op gelet.
 
Ik vind echt niet dat je SBO hier mee moet gaan vergelijken ik bedoel

De baan
Het weer : denk aan wielspin
Ander startsysteem
Volgens mij stond er ook best veel win? lijkt me sterk als niemand kan afstellen
dit was op Meppel ook allemaal het geval:p

ik was er vandaag niet, ik kan er verder niet over oordelen

ik zie igg dat er wel leuke gebakkies tussen reden+pippi+
 
in de omloop valt het idd wel mee, alleen zie je op jubbega ook heel veel mensen die er een 'beetje' mee bezig zijn. Over het algemeen gezien is het niveau wel lager vindd ik.
Dan doel ik ook op de tijden die gereden werden in de extreem klasse. Als je tog in zo een klasse door kan met de beste acht door een 7.8 te rijden vind ik dat niet echt te hoog.

als nog zijn dit leuke dagen om voor iedere rijder kans te maken om een bekertje mee te pikken !
volgende friese sprint ook zeker weer aanwezig met de sonic en lorenzo, dan hoop ik dat het starten beter gaan en de scooter nog net iets fijner loopt.

:D doei...
 
Mensen die zeggen dat het niveau hier hoog lag hebben niet echt goed opgelet. Met een 8,0 zat je in de std. scooterklasse nog in de omloop. Dat was vorig jaar zelfs niet het geval op Jubbega. Er reden gewoon enorm veel lui uit de omgeving mee, maar dat siert lokale sprints als Jubbega ook wel, en opzich is daar niks mis mee als zoiets bestaat naast een initiatief als de SBO, met een veel landelijker karakter.
 
Haha de bus van Hein toch?:p hahaha wat was er aan de hand?
HenriH was jij er ook voor meppel bij kees?:O
 
Last edited:
@ABT Twin filmpje
zoals ik al zei: geluk dat zijn tegenstander niet snel was, en hij dus driftend die gast afsneed :D
 
@ABT Twin filmpje
zoals ik al zei: geluk dat zijn tegenstander niet snel was, en hij dus driftend die gast afsneed :D


Sjees wat is fries een kut taal 8P Heb woensdag en vandaag niks anders aan moeten horen. Mja wel een toffe 2 dagen gehad @ Jasper :love:

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=hsfff3gWvB8"]YouTube - Kees & Jasper Jubbega[/ame]

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=i4GkKcbe2cI"]YouTube - ABT twin sprinter slinger jubbega[/ame]

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=UuQX9lvC_yM"]YouTube - DJ, Kees & Jasper jubbega[/ame]

:)
 
Last edited:
Ik vond het wel een gezellige dag vandaag ! Mooi thuis wedstrijd -:-. De Whiskey`s smaakten heerlijk ! En heb me prima vermaakt Met ons lieve groepje :winner:.


Over het niv. van vandaag. Totaal met manta eens. Ik bedoel 8.0 rijden en dan in de omloop zitten :D :eek: Kom op zeg !




AdiozZz
 
ik vond het een vette dag, ondanks dat die echt heel erg brak begon.
helaas kon ik de zip niet op de grond houden. en moest ik 3 keer van het gas af, wat resulteerde in een 8.7 (dacht ik) wel uiteindelijk nog een eindsnelheid van 108 gehaald, blokje heeft iig zat potentie.
2e heat niet gereden ivm met regen
 
Back
Top