Brommersprint Genemuiden zaterdag 28 augustus 2010

Hallo heren,

Ik begrijp dat de voorvering in de x-treme scooter klasse een aardig punt begint te worden.
Ik lees dat er veel x-treme sprinters zijn zonder voorvering.

Ik ga eens even overleggen met de rest van de crew wat we daar aan kunnen doen.

We hebben het reglement uniform gemaak met Damwoude en Jubbega om het wat makkelijker te maken voor de deelnemers.

Even een vraagje?:

Wat is de reden dat jullie zonder voorvering rijden?

Grt SBG
 
Je kunt gewichtsvoordeel creeëren. Daarnaast kun je ook een sterkere en degelijker constructie maken. Als je voorvering wilt behouden, ben je al gauw verplicht om een bestaande voorvork heel erg te moeten aanpassen, wat al gauw een beetje een "beun"constructie wordt en vaak zwaar uitvalt qua gewicht.
 
Hallo heren,

Ik begrijp dat de voorvering in de x-treme scooter klasse een aardig punt begint te worden.
Ik lees dat er veel x-treme sprinters zijn zonder voorvering.

Ik ga eens even overleggen met de rest van de crew wat we daar aan kunnen doen.

We hebben het reglement uniform gemaak met Damwoude en Jubbega om het wat makkelijker te maken voor de deelnemers.

Even een vraagje?:

Wat is de reden dat jullie zonder voorvering rijden?

Grt SBG

is er al iets meer bekend over de vering?
 
Je kunt gewichtsvoordeel creeëren. Daarnaast kun je ook een sterkere en degelijker constructie maken. Als je voorvering wilt behouden, ben je al gauw verplicht om een bestaande voorvork heel erg te moeten aanpassen, wat al gauw een beetje een "beun"constructie wordt en vaak zwaar uitvalt qua gewicht.


x2
 
Je kunt gewichtsvoordeel creeëren. Daarnaast kun je ook een sterkere en degelijker constructie maken. Als je voorvering wilt behouden, ben je al gauw verplicht om een bestaande voorvork heel erg te moeten aanpassen, wat al gauw een beetje een "beun"constructie wordt en vaak zwaar uitvalt qua gewicht.

idd, niks meer aan toe te voegen +2
 
bij de sprintframe's ben ik het er wel mee eens, maar wat ik soms voor dunne pootjes bij de standaard scooterklasse dan tegen kom(zei het op foto's op het forum of bij de sprint zelf) heb ik soms mijn bedenkingen.

Voor de xtreem scooterklasse zou het veiliger en leuker zijn om met een niet verende voorvork te mogen rijden.
 
Hallo heren,

Ik begrijp dat de voorvering in de x-treme scooter klasse een aardig punt begint te worden.
Ik lees dat er veel x-treme sprinters zijn zonder voorvering.

Ik ga eens even overleggen met de rest van de crew wat we daar aan kunnen doen.

We hebben het reglement uniform gemaak met Damwoude en Jubbega om het wat makkelijker te maken voor de deelnemers.

Even een vraagje?:

Wat is de reden dat jullie zonder voorvering rijden?

Grt SBG

Word het hier dan ook tegen die tijd vermeld?
En wanneer kunnen we antwoord verwachten.
Want ik rij zelf ook zonder vering (vorig jaar ook mee gedaan en genemuiden beviel me verder perfect zonder vering).
Want heb ook een brief gekregen voor inschrijven.
Kan ik deze al vast onder voorbehoud van 'de vering regel' vast opsturen, of is het voor jullie makkelijker als ik het nog even afwacht?
Als er weer zonder vering gereden mag worden ben ik zeker weer aanwezig! Anders niet :p
 
zelfde voor mij,
Hoop dat we binnenkort te weten komen of er zonder vering gereden mag worden want dan stuur ik m'n inschrijving op, vorig jaar ook goed bevallen daar en beviel mij ook goed zonder, vering niks geen last.
 
Hallo heren,

Ik laat begin volgende week even wat van mij horen.

Grt SBG

Zoals beloofd:

De voorvering hoeft dit jaar NIET verend te zijn in de x-treme scooter klasse

Maar we willen wel graag een fatsoenlijke constuctie zien.

We hopen met deze stap toch de top van x-treme klasse naar Genemuiden te halen.

Deze regel geld alleen voor de sprint in Genemuiden dus niet voor Jubbega en Damwoude.

Grt SBG
 
De rijders zijn verplicht tijdens de race een lange broek en jas/jack te dragen, beide voorzien van protectie. (Vanaf volgend jaar is het dragen van officiële motorkleding verplicht.)Tevens zijn handschoenen en een goedgekeurde helm verplicht. Let op, hierop wordt toegezien tijdens de technische keuring; neem dus ook de kleding en helm mee ter keuring.


Motorbroek is dit jaar dus verplicht in elke klasse?

First things first voordat ik me inschrijf :#
 
Back
Top