Boetes vermogen en rollerbank protocol

dus als ik het via die site bekijk als je dus de eerste keer vvoor moet komen en je bent niet ouder als 18 jaar hoef je maar 113 euro te betalen
ben je wel ouder als 18 moet je gewoon 272 euro betalen
 
piaggotuning said:
dus als ik het via die site bekijk als je dus de eerste keer vvoor moet komen en je bent niet ouder als 18 jaar hoef je maar 113 euro te betalen
ben je wel ouder als 18 moet je gewoon 272 euro betalen

1e keer is nooit voorkomen. Word altijd een boete aangeboden. Betaal je die niet ga je dus niet accoord met het schikkings voorstel. Dan moet je dus voorkomen. Pas de 3e keer word je zowieso gedagvaard en zul je je moeten verantwoorden voor de rechter.
 
Honda Red Bull said:
De band die op de rollen van de rollenbank wordt geplaatst moet op de juiste spanning zijn.

Dies leuk ventiel leeg laten lopen ofzow

Jepzz kan je doen maar ga maar is op internet zoeken naar artikel 184 Wetboek van Strafrecht... Kan je iig vertellen dat je dan verder van huis bent (als ze het zien):
1e hoge bekeuring of voorkomen,
2e strafblad bij veroordeling (is een misdrijf)
3e geen idee of een zachte band het vermogen beinvloed, misschien 0,2 kw ofzo maar een misdrijf op je naam is erger dan een boete voor je vermogen.
 
neej zal het effe in het kort vertellen werd dus aangehouden en moest mee nou over de 2.kw en reed zonder verzekering nou boete netjes betaal van verzekering maar toen ik aangehouden werd kreeg ik ook al geen geel papier ook niet van verzekering want hij moest de datum uitzoeken wanneer ik voormoest komen een week daarna staan er 3 agenten voor me huis om 22.00 savonds komen ze persoonlijk vertellen wanneer ik voor moest komen en ik kreeg me gele papiertjes
nou paar dagen daarna kreeg ik ook een brief van de justitie dat ik dus voormoest komen en nu moet ik 7 januari voorkomen en ik vind het alleen heel erg vreemd gegaan
 
piaggotuning said:
neej zal het effe in het kort vertellen werd dus aangehouden en moest mee nou over de 2.kw en reed zonder verzekering nou boete netjes betaal van verzekering maar toen ik aangehouden werd kreeg ik ook al geen geel papier ook niet van verzekering want hij moest de datum uitzoeken wanneer ik voormoest komen een week daarna staan er 3 agenten voor me huis om 22.00 savonds komen ze persoonlijk vertellen wanneer ik voor moest komen en ik kreeg me gele papiertjes
nou paar dagen daarna kreeg ik ook een brief van de justitie dat ik dus voormoest komen en nu moet ik 7 januari voorkomen en ik vind het alleen heel erg vreemd gegaan

Ik ook!
 
Hier staat:

Inplaats van het maximum motorvermogen werd de maximum constructiesnelheid van 45 of 25 km/h geïntroduceerd.
Zowel voor als na deze wijziging beschikken bromfietsen over meer motorvermogen dan eigenlijk noodzakelijk is. Door middel van technische ingrepen beperken fabrikanten dit vermogen tot een maximum constructiesnelheid van 45 of 25 km/h. Het wegnemen van deze technische beperkingen (opvoeren) heeft dan weer tot gevolg dat er hogere constructiesnelheden kunnen worden bereikt.
Volgens artikel 5.6.8. van het Voertuigreglement is dit niet toegestaan.

--------------------------

Waar slaat dit in hemelsnaam op, bromfietsen beschikken over meer vermogen dan noodzakelijk is:S Dat is gewoon het normale vermogen.
Mjah dan staat er dus vertaald: Bromfietsen hebben een constructiesnelheid van +- 80 km/h, maar de fabrikanten hebben er proppen en begrenser in gedaan om te zorgen dat ze nog maar 40 rijden, vanwege het kanker rechtsysteem in Nederland.
 
Bart Hoedemaker said:
Waar slaat dit in hemelsnaam op, bromfietsen beschikken over meer vermogen dan noodzakelijk is:S Dat is gewoon het normale vermogen.
Mjah dan staat er dus vertaald: Bromfietsen hebben een constructiesnelheid van +- 80 km/h, maar de fabrikanten hebben er proppen en begrenser in gedaan om te zorgen dat ze nog maar 40 rijden, vanwege het kanker rechtsysteem in Nederland.

Is dat nieuws voor je? Das toch wel algemeen bekend!:D
 
Back
Top