Banden & Velgen topic #18

Status
Not open for further replies.
Waar halen jullie je banden vandaan?

Zoek twee nieuwe voorbandjes, aanraders?
(Maat 195/45-15, of misschien iets smaller)
 
Hoe tof is dat Folkert!! Ik hoop ook ooit nog 's zoiets tegen te komen voor in de woonkamer.
 
Nope, ik heb nog wel een eigen wil ;) j/k
Opzich is het toch niet heel raar? Jij mag van je vriendin toch nog wel iets van kunst in je huis kwijt als je dat wilt?
 
Nope, ik heb nog wel een eigen wil ;) j/k
Opzich is het toch niet heel raar? Jij mag van je vriendin toch nog wel iets van kunst in je huis kwijt als je dat wilt?

We hebben wel een schilderij aan de muur ja. :p Maar een dikke velg of v8 tafel krijg ik niet voor mekaar hoor. Hoeft ook niet trouwens.
 
Maar een dikke velg of v8 tafel krijg ik niet voor mekaar hoor.

Mn vriendin vond die velg van Folkert wel heel mooi, en zoiets zou zij ook nog wel in de kamer willen hebben zei ze. Ik geloof er niks van, straks in ons nieuwe huis zet ik de PLS'en wel in de hoek. :p
 
Mijn huis staat op mijn naam en mijn naam alleen. Hier geen roze kussentjes meuk of overal bloemetjes en geurkaarsen.

Anders wijs ik de deur aan.

Rowan: zoek voor de gein eens op ebay.de op "BBS magnesium". Staan er nu een aantal, maar alleen hele setjes. En daar vragen ze rustig €2000 - €3500 voor.

Het was deze velg een losse was, anders wordt het veel te gek.
 
Wel droomvelgen hoor, voor onder een e30 M3:love:


Edit: zie dat je een 5gaats hebt, of e30 M3 ook 5gaats?
 
205432_1811755185379_1585000644_1658715_2423952_n.jpg

218118_1811754625365_1585000644_1658714_6228269_n.jpg



Eindelijk me velgen binnen!
Wat een knoeperts!
 
Kheb eventueel wel fototje hoe het ongeveer gaat staan..
Maarja je moet het toch in het echt zien. Dan zien de velgen er nog beter uit.
Iphone kwaliteit foto :p

Me achtervelgen wegen "maar" 6,9 kg per stuk. Is echt niks als je ziet hoe hugee ze zijn :p
Banden kost aardig wat maar 285 is ook niet zomaar een bandje.
Leuke maar dure hobby zeggen we dan maar. :+
 
6,9kg is echt niks, mijn bestelde team dynamics wegen 17x7 al 9kg per stuk, en die knoeperts van jou zijn nog een stuk groter :eek:
 
Mn vriendin vond die velg van Folkert wel heel mooi, en zoiets zou zij ook nog wel in de kamer willen hebben zei ze. Ik geloof er niks van, straks in ons nieuwe huis zet ik de PLS'en wel in de hoek. :p

Gewoon doen dus! :#

Rowan: zoek voor de gein eens op ebay.de op "BBS magnesium". Staan er nu een aantal, maar alleen hele setjes. En daar vragen ze rustig €2000 - €3500 voor.

Het was deze velg een losse was, anders wordt het veel te gek.

Hele set gaat 'm niet worden + dat ik er ook geen haast mee heb, anders wordt het inderdaad een beetje te gek. Een maat van me heeft nog wel een F1 velg van schumi die ik wel over zou mogen nemen, maar dat is lang niet zo mooi als een dikke E50 o.i.d..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top