Banden en velgen topic #5

Status
Not open for further replies.
jij woont toch in bussum omgeving? iig in diemen zit een goede banden boer.. 100% zonder schade gemonteerd...

ze zijn echter wel wat prijzig...

Nou dat zijn die wielen ook. Dan ga ik niet op een paar euro's letten voor de benden.
Diemen is een half uurtje rijden ongeveer. Zit het in het centrum? Naam bedrijf?
 
de velgen zijn 8 en 9j breed he?


ik heb er 205/40/17 en 225/35/17 onder liggen

als ik jou was zou ik er 205/40/17 en 225/40/17 onder leggen... staan ze beide iets getrokken
 
Monteren zonder schade kan ik ook wel hoor. Waar het om draait is dat die "lepel" die je banden eromheen swiept niet te dicht bij je velg zit. Is dat niet het geval dan hoeven er geen teflon stukken op te zitten. Ben je toch angstig dan kijk je gewoon ff hoe dik dat plastic is in de binenkant van het ijzeren gedeelte van die lepel.

succes!
 
ik naar antione autobanden, om bandjes om me velgen te doen..

ik ze zijn net gespoten, kan je het zonder schade??
Jah tuurlijk, kijk es rond, we doen alleen maar velgen (dure) en jah hoor dikke krasm, uiteraard vergoed gekregen (na veel gezeur)

ik heb het wel gezien met die mensen die het zo goed kunnen, leg nu dus gewoon 40 euri neer om me velgen te balanceren, en bandjes erom leggen.

http://www.velgen-reparatie.nl/

heb me trouwens vegist folkert, 't is weesp (iets dichterbij dus)

hun hebben een andere apparaat staan, hij legde het me uit, dat er in feite nix fout kan gaan... omdat bij hun de lepel dus van kunstof is..

iig ze hebben er verstand van, ook schade/bijspuiten van velgen doen ze SUPER+ralf+ mij hebben ze iig gestrikt, dan maar wat meer centjes ophoesten..
 
Voor de Alfa en VW boys,

Ben er achter gekomen dat onze hoofdleverancier deze wielen verkoopt 8P

dotz_mugello.jpg


8 * 17 / 8 * 18 / 9 * 18 / 8,5 * 19 / 9,5 * 19

prijzen vanaf € 152.00 ps incl btw / centreerringen / bouten ( 17 inch)
18 inch vanaf € 209.00

:*
 
Zeer mooie velg, vind de boutjes ook niet echt storend hier... Maar echt goedkoop zijn ze niet... 4x € 200,= voor de velgen, en je zet er dan gauw voor € 600,= banden op (als het niet meer is), zit je dus op € 1.400,=
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top