Banden en velgen topic #5

Status
Not open for further replies.
Erg leuk, wel lichtelijk ouderwets voor een E36, niet?

Je moet van de look houden. Ik vind honingraat helemaal geweldig. Persoonlijk vind ik ze niet te oud voor een e36.

Hier een ideetje van een e36 cab met RS. Alleen zijn deze zeker 10J achter met een ET10 of nog lager. (en 16")

00ac3vi1.jpg


1e883wc9.jpg


aaab3ng7.jpg
 
Oeii heel lekker! zijn btw die harten van je andere bbs velgen hetzelfde als van deze?
Kun je mij PM'en waar je die naafkap logotjes 80mm kan bestellen of regelen?

Heel benieuwd naar het resultaat als de velgen op de auto zitten!
 
Oeii heel lekker! zijn btw die harten van je andere bbs velgen hetzelfde als van deze?
Kun je mij PM'en waar je die naafkap logotjes 80mm kan bestellen of regelen?

Heel benieuwd naar het resultaat als de velgen op de auto zitten!

Nee, oude velgen was een model RC (041/042)

17.jpg


Logo's zijn 70mm dacht ik.

PM mij maar :)
 
Heeft trouwens iemand hier een idee wat voor velgen Jay-rune onder zn saxo had zitten?
Ik weet dat het lenso 16" rims zijn, maar welk model? Zijn te vette velgen voor onder een saxo.. bvd

1.jpg
 
Dikke bbs velgen man!



Maar een gouden centercap? gatverdamme he.. laat het lekker zo man!


En niet te breed in banden gaan... dat scheelt een heel end!
 
Dikke bbs velgen man!



Maar een gouden centercap? gatverdamme he.. laat het lekker zo man!


En niet te breed in banden gaan... dat scheelt een heel end!

Goud op zwart. Maakt het af vind ik. Weer in contrast met de gepolijste lip/schroeven/6-kant

cap01gn2.jpg


Ik heb hier dus nog vorig jaar nieuw gekocht, amper gebruikte Potenza's in 215/40 en 235/40 liggen.

Maar misschien moet ik toch meer getrokken gaan in 205 voor, 215 achter....


Nu alleen nog op zoek naar een bedrijf met een fatsoenlijke machine, die niet meteen je hele velg verneukt als die de banden erom legt. Daar zie ik eigenlijk het meest tegenop.
 
zo'n nieuwe machine met van die teflon stukken erop, niks aan het handje. gewoon naar een echte velgenboer gaan en geen bandenboer..
 
Nu alleen nog op zoek naar een bedrijf met een fatsoenlijke machine, die niet meteen je hele velg verneukt als die de banden erom legt. Daar zie ik eigenlijk het meest tegenop.

jij woont toch in bussum omgeving? iig in diemen zit een goede banden boer.. 100% zonder schade gemonteerd...

ze zijn echter wel wat prijzig...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top