Banden en Velgen topic #17

Status
Not open for further replies.
Niet geschoten is altijd mis en het lijkt me dat je met garantie etc. ook wat betere rechtstreekse contacten hebt met de fabrikant zelf.
 
Nope, werkt helaas niet zo. Geloof me, ik weet er alles van. Kan iemand zich de tik in mijn 800 euro kostende 2delige velg nog herinneren? ;)
 
Iemand die de EQ waarde van een Caddy II weet ?
En hoeveel ik daar van mag af wijken, wil voor andere velgen gaan kijken voor eronder.

Maar heb absoluut geen id waar ik op moet letten mbt de eq waarde.

En/of heeft iemand aanraders ofzo voor op een caddy kwa velgen ?
 
Wat was je nu kwijt Frank?
Ik had alle gegevens en wou je vanavond mailen, kreeg namelijk vanmorgen alle nieuwe prijzen van Rays, Works etc binnen.
 
Dane kheb nog niets beteld.
Zit nog even te wachten op wat andere reacties.
Stuur die mail maar!
Ik wist ook niet of je hem al ontvangen had omdat ik niets terug hoorde ;)
 
rev5spk03.jpg


:love:
 
Ik meen gelezen te hebben dat +/- 5mm acceptabel is. Als ik alle losse flarden die ik heb gelezen aan elkaar koppel dan is de juise ET ook afhankelijk van velgbreedte. Dus als je die verandert verandert ook de optimale ET. Maar ik heb me er verder niet in verdiept.
 
aha, nu snap ik het ook een beetje, dus eigenlijk kan je beter hoger gaan in ET, en dan een hogere J waarde nemen ofniet? Zodat je een wat bredere velg hebt en de velg meer naar buiten komt, wat ik persoonlijk het mooiste vind.
 
Leuke revolutions Arne,

vriend van me had ze op zijn Polo 2 steilheck,
ding had kooi, classics stoelen en KR ombouw. was wel lachen..
 
Rare vraag.

[Ir]http://i1187.photobucket.com/albums/z385/meijererwin/DSC00354.jpg[/Ir]

Wat voor kleur zouden jullie het hart van deze velg geven?
De buitenste ring wordt waarschijnlijk hoogglans verdicht.

Zit zelf te twijfelen tussen mat / glans zwart of rood. Dat zijn de enigste kleuren wat op mijn dimma zitten :p.
 
ik zou dan zoiezo geen matte kleuren gebruiken, haalt het effect van de verdichtte randen behoorlijk naar benede vind ik. rood of hoogglans zwart lijkt mij t mooist
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top