Banden en Velgen topic #13

Status
Not open for further replies.
Kan je niet gewoon een fatsoenlijke auto kopen i.p.v. zoveel geld in zo'n oude auto te steken? Dus ding eruit, geld bijleggen, en een leuke Impreza op de kop tikken ofzo...
 
Vandaag de zwarte rs4 wielen opgehaald in Bergeijk. Eindje rijden, maar dan heb je wel mooie wielen :) Zal morgen even een foto ervan schieten.
 
5x112 is een mooie maat, vaak mooie wieltjes voor leuke prijzen...

ik zoek eigenlijk nog een goedkoop setje rs6 om zwart te spuiten... alleen is 5x100 dus wat duurder :p
 
Neh, hij is teveel into ricers daarvoor lijkt me :)

Ricer's? Ik hou van iets apart, maar ricer? Nee nooit :p. (hap :X)

Maar subaru? Ik heb er wel even naar gekeken. Maar ik denk dat het dan toch een honda integra type r, civic type r, of een accord type r wordt. Ik vind die honda's toch net iets mooier en wat meer hebben dan een andere auto. (zo heeft iedereen wel zijn voorkeur naar een bepaald merk).

Maar waarom een andere auto? Deze bevalt me nog goed. Hij is na mijn smaak bijna af.
Oke, het blijft een 2 zitter, maar ik fiets naar me werk. De sol wordt alleen gebruikt voor een beetje touren. Ik heb in 1,5 maand niet meer getankt :p.
 
Nee :+ Morgen ga ik kijken! Maar kon deze goedkoop kopen, dus kon ze eigenlijk niet laten liggen 8P

Ach, je zult niet de eerste zijn die de wielen al uitgekozen heeft voordat de auto daadwerkelijk op de stoep staat :p

Maar waarom een andere auto? Deze bevalt me nog goed. Hij is na mijn smaak bijna af.

Ging meer om een motorswap, zou ik persoonlijk niet doen, zeker niet voor 8k o.i.d. En verder hap je inderdaad :p
 
Vandaag m'n Propedeuse gehaald! En als extra stok achter de deur om m'n P te halen zeiden m'n ouders, als ik m'n P zou halen dat ze het polijsten + in elkaar zetten van m'n velgen zouden vergoeden. En ja hoor, over 4 weken zijn ze waarschijnlijk klaar!:D

Me is happy!
 
Oke ik snap de helft van je verhaal niet..

Ik heb vandaag m'n Propedeuse gehaald. Dat betekent gewoon dat je binnen 2 jaar alle studiepunten uit het eerste jaar moet hebben. Je Propedeuse heb je nodig om over te mogen naar het 3e jaar.
En omdat ik dus m'n Propedeuse heb gehaald betalen m'n ouders het polijsten en dergelijke van m'n wielen.

Iets duidelijker (A)?
 

Ik denk dat dit op mij bedoeld wordt?
Het is niet dat ik er anders geen moeite voor zou doen. Maar meer van omdat ik het zwaar heb gehad op school afgelopen jaar en dit een cadeautje is.

@Jurjen: de harten van de velgen worden BBS goud gespoten, de randen worden hard gepolijst + alu doppen gepolijst. Maar ze worden niet breder, ik houd ze gewoon 100% origineel. (stiekem kan ik bredere randen ook nog niet betalen;))
 
Haha nee zo bedoel ik et niet hoor;) maar dat je na een opmerking van Jurjen over je onduidelijke verhaal helemaal gaat uitleggen wat je P halen inhoudt;)

Maar ben benieuwd hoe je wielen worden, gaat vast super vet staan! vond dat zwarte hart toen ook wel mega bruut bij Lieuwe
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top