Banden en Velgen topic #13

Status
Not open for further replies.
Ik bedoel het goed:

Kenzie, jij mist volgens mij een stukje basiskennis en vraagt daarom naar aspecten die algemeen bekend zijn of dusdanig specifiek dat een ander daar ook niet één-twee-drie een antwoord op kan geven zonder te zoeken. Beter ga je je eerst een beetje verdiepen in de materie en dus lezen. Dan leer je meteen wat beter ABN te schrijven en kun je vragen formuleren waar forummers zonder problemen antwoord op willen geven.:!

Gewoon mijn twee euro gedeeld door honderd.
 
De plastic "sticker's" "dopjes" op mijn velgen, hebben altijd een witte streep als ik ze net gewassen heb.

[Ir]http://i44.tinypic.com/1oadrn.jpg[/Ir]

Ik heb al geprobeerd, om het vocht te verwijderen d.m.v. een fohn. Maar daar wordt het ook niet beter van.

Iemand nog meer suggesties?
 
Ik heb gvd nu alweer nieuwe banden nodig. Uniroyals zijn echt lekkere banden maar slijten als een malijër. Is kijken wat Michelin in mijn maat doet:)
 
Welke uniroyals heb je?
Ik zag afgelope week dat mijn banden ook op hun eind zijn..
Dus ik moet ook op zoek naar nieuw rubber
 
Rainsport, type1 volgens mij.
Michelins ongeveer €105,0 p/s i.t.t. €75 per Uniroyal. Lastig, ik ga er even 6 uurtjes over slapen.
 
Last edited:
3771743254_62107b2e7a_o.jpg
 
Ik bedoel het goed:

Kenzie, jij mist volgens mij een stukje basiskennis en vraagt daarom naar aspecten die algemeen bekend zijn of dusdanig specifiek dat een ander daar ook niet één-twee-drie een antwoord op kan geven zonder te zoeken. Beter ga je je eerst een beetje verdiepen in de materie en dus lezen. Dan leer je meteen wat beter ABN te schrijven en kun je vragen formuleren waar forummers zonder problemen antwoord op willen geven.:!

Gewoon mijn twee euro gedeeld door honderd.

Had dit zelf niet beter kunnen verwoorden, complimenten...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top