Apple Talk #3

Status
Not open for further replies.
Meer mensen problemen met het lange opladen van de 4S ? Heb de nieuwe update er al op...

Opladen gaat hier juist retesnel, maar hij is ook echt snel leeg. Doe er bij normaal gebruik een dag mee. Ik draai nog op 5.0 omdat ik misschien wil jailbreaken, maar op i-net lees ik dat de batterij langer meegata na het installaren van 5.0.1? Klopt dit?
 
Wesley, gebruik je wel de goede oplader/usb kabel? Ik gebruikte een oude iPhone of iPod oplader/kabel voor m'n iPad en dat ging ook traag, en toen ik de juiste oplader/kabel gebruikte ging het juist weer snel.
 
Ik heb 5.0.1 gelijk geïnstalleerd toen mijn 4S uit de doos kwam.

Maar ik gebruik gewoon de originele kabels en stekker die er bij zitten...

Dus lijkt me sterk dat die niet goed zijn :+
 
Kan je ergens instellen dat als je via Safari een link opent hij dat niet doet in een nieuw venster maar in een tabblad? Ik kan het niet vinden...
 
4S is hier echt binnen een uur opgeladen van 0 tot 100% zegmaar. Meestal bij normaal gebruik zit ik na een werkdag nog op een 40%. Ook dat vind ik dus wel meevallen.
 
Lees van alles over Apple tv. Kijk ook eens naar de Boxee box. Is echt geniaal!

Draaid op xbmc. Is 1080p. Haalt zelf covers, subtitels etc van internet.
Heeft ook Air Play en heel veel apps zoals spotify, YouTube, vimeo en je kan er mee internetten (maar dat moet je niet willen op je tv..)

Hij is wel twee keer zo duur, maar het is het waard :)

En hij ziet er nog leuk uit ook :)
 
Kan je ergens instellen dat als je via Safari een link opent hij dat niet doet in een nieuw venster maar in een tabblad? Ik kan het niet vinden...

Safari > Voorkeuren > Tabs > 'Open pagina's in tabbladen ipv in venters' op Altijd zetten.
Of idd daaronder aanvinken dat je het met CMD+klik doet.
 
Lees van alles over Apple tv. Kijk ook eens naar de Boxee box. Is echt geniaal!

Draaid op xbmc. Is 1080p. Haalt zelf covers, subtitels etc van internet.
Heeft ook Air Play en heel veel apps zoals spotify, YouTube, vimeo en je kan er mee internetten (maar dat moet je niet willen op je tv..)

Hij is wel twee keer zo duur, maar het is het waard :)

En hij ziet er nog leuk uit ook :)

Vriend van me heeft zo'n Boxee, ge-ni-aal apparaat!
 
Ohja.. grappig ding.. ook eens ff naar neuzen.. kan je ook een usb hd aan hangen volgens mij.. goud :)
 
n00b vraagje voor een Imac.

Mijn vader heeft een Imac gekocht, maar veel verstand van computers heeft hij niet:
Ik ben er ook niet bekend mee dus dacht vraag het eens hier.

Hoe zet je een imac uit? dus gewoon stroomloos zeg maar? Is dit gewoon het beeldscherm uitzetten of?

Zijn er ook nog aanraders voor programma's, dus soort van office, en iets voor foto bewerking?
 
n00b vraagje voor een Imac.

Mijn vader heeft een Imac gekocht, maar veel verstand van computers heeft hij niet:
Ik ben er ook niet bekend mee dus dacht vraag het eens hier.

Hoe zet je een imac uit? dus gewoon stroomloos zeg maar? Is dit gewoon het beeldscherm uitzetten of?

Zijn er ook nog aanraders voor programma's, dus soort van office, en iets voor foto bewerking?

in slaapstand verbruiken mac's weinig stroom.

op de achterkant staat een powerbutton, daarop duwen en er komt een venster met "herstart, sluimer, annuleer of zet uit"
 
in slaapstand verbruiken mac's weinig stroom.

op de achterkant staat een powerbutton, daarop duwen en er komt een venster met "herstart, sluimer, annuleer of zet uit"

alt + CMD + eject knop is ook sluimerstand

Of op het Apple logo linksboven je scherm drukken en dan sluimer...
 
Ik heb echt gezeik met versturen van mail via smtp van Ziggo. Meerdere gebruikers die er last van hebben?

Wil iemand waarbij het goed werkt misschien zijn instellingen hier achter laten? Thanks :).
 
Ik heb echt gezeik met versturen van mail via smtp van Ziggo. Meerdere gebruikers die er last van hebben?

Wil iemand waarbij het goed werkt misschien zijn instellingen hier achter laten? Thanks :).

[Outlook 2007]

Inkomende mailserver: pop.ziggo.nl
Uitgaande mailserver: smtp.ziggo.nl
Gebruikersnaam: jeemail@ziggo.nl
Wachtwoord: weetjezelf
Wachtwoord onthouden: Check
Beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) is verplicht: Check

Bij meer instellingen, tabblad "Server voor uitgaande mail":
Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist: Check
Dezelfde instellingen gebruiken als voor inkomende e-mail

Bij meer instellingen, tabblad geavanceerd:
Inkomende e-mail: 995
Voor deze verbinding is SSL vereist: Check
Uitgaande e-mail: 587
Gebruik het volgende versleutelings type: TLS

Time outs: 1 minuut

Edit: zie 5 posts hoger dat je een iMac hebt, als het daarvoor was dan even googlen hoewel je er met deze gegevens wss ook wel uitkomt
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top