Apple Talk #3

Status
Not open for further replies.
Waarom is dit forum zo totaal niet logische ingedeeld zodra ik hem open op de Ipad? Kan echt totaal niet wijs worden op dat appraat met dit forum. Doe ik iets fout, of ligt het gewoon aan de site? Kan bijvoorbeeld vanaf de startpagina niet eens op het forum komen zonder dat ik eerst een artikel moet aanklikken om vervolgens links bovenin op het logo te drukken zodat ik alle topics pas kan zien.
 
Zoeken gaat op de ipad ook niet. Via google kan je wel gelijk op forum komen. Pak je niet de bovenste link, maar die eronder.
 
Als ik eens op 't forum kom met de iPhone doe ik dat met Push Browser. Met die app kan je faken dat je met Firefox werkt, waardoor de normale site geopend wordt. Denk dat je dit ook wel op de iPad kan doen.

Daarnaast kan je ook de goede pagina toevoegen aan je bladwijzers oid, scheelt weer doorklikken.
 
Ok duidelijk. Gebruik nu een gratis versie van een soort webbroser. Naam weet ik zo even niet. Werkt verder wel fijn maar scooterforum niet. Maar ja is niet anders dan :)
 
De iPad/iPhone versie is idd om te huilen.
Er zit een knop dat je de normale site kan zien maar die werkt niet.
 
Vanochtend stond de wekker van m'n 3G.. niet gaan dus.. grrr.. half uur te laat wakker :p Check ik iphoneclub.. tadaaaaa.. daar stond t al. K*t Apple :+
 
Mochten er nog problemen zijn, of verbeteringen nodig zijn laat het dan even weten! Bas is ermee bezig volgens mij.
 
Dat knopje links naast de topic titel (om naar de laatste berichten in dat topic te gaan), kan die iets groter? :p
 

emote_stupid.gif
 
Mensen al een vervangende iPod binnen? Die van mij is net pas opgehaald dus denk dat het nog wel ff gaat duren (6 weken oid) maar lees meer en meer dat hij wordt vervangen door de nieuwste generatie nano's. Zou wel erg nette service zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top