Alles over DIGITELLERS topic...

Rick @ Rox said:
Nou omdat ik het anders lelijk vind staan. Dus daarom vroeg ik het ff en als het niet kon dan had ik geen andere keuze he :)


EDIT/ Iemand ervaring met verlengt draad ?¿? /EDIT :rolleyes:
kep ook verlengd draad op me racertje gewoon 5 aderig telefoon snoer werkt top
 
ook door tnt stuur valt mijn originele cokpit weg, maar op de nieuwe boosters en stunt zit er daar nu ook een display op, weet iemand soms hoeveel die kosten.

enigste dat ik moet weten op mijn scherm is bezine meter, snelheid
 
Ik heb vandaag een sigma bc800 gekocht maar weet iemand de wielomtrek van de voorband van een speedfight 1? Altijd makkelijk als iemand het al weet he:)
 
ik heb even op de site van metramorfosis zitten zoeken en vond dit
ADAPT2.jpg


zijn er andere merken die ook zulke dingen produceren? dit is dus voor bij een digiteller
 
X-TEAM said:
Ik heb vandaag een sigma bc800 gekocht maar weet iemand de wielomtrek van de voorband van een speedfight 1? Altijd makkelijk als iemand het al weet he:)

Ik heb het gemeten met een stuk schildersplakband en daarna meten hoe groot het stuk was dat je erom plakte.


Maar, ik heb mijn digi teller geinstalleerd en als ik met mijn skoetoe ga rijden dan geeft ie niet 0 aan maar 365 :X en daarna doet ie et goed. Ik vind et een zeer raar prob. Maar als ik stilsta dan geeft ie wel gewoon 0 aan. Maar het is de eerste omwenteling wanneer die op 365 slaat.
 
vraagje

Ik heb een digi tellertje gezien de: Metramorfosis Stuurcomputer

(deze tellers zijn niet te krijgen voor FireFox)
als je perse zoon teller wilt wat moet je dan doen ??
want ik vin ze chilluh

iemand die me verder kan helpen
 
Mol said:
Wat ook kan is dat er een klein stukje isolatie van je bedrading afligt. Als het kale draad je frame raakt of in aanraking komt met water dan wil hij weleens hoge snelheden aangeven!

Kan dit ook bij mijn temp teller van stage 6? Die geeft als hij nat wordt 20 graden teveel aan 8P.
 
G3RTJUH said:
vraagje

Ik heb een digi tellertje gezien de: Metramorfosis Stuurcomputer

(deze tellers zijn niet te krijgen voor FireFox)
als je perse zoon teller wilt wat moet je dan doen ??
want ik vin ze chilluh

iemand die me verder kan helpen

de teller van metramorsosis is leuk, met licht en al erop maar de kmteller werkt vor geen meter, de rest wel maar de kilometer teller is klote... toch zonde van die 170 euro vond ik..
 
Ik heb vandaag der ook eentje opgezet :)

Ik heb het gewoon met pattex vastgelijmd bleef perfect zitten

Alleen die ontvanger was een miserie hij mogt maar 5 mm van het magneetje zitten heb hem dus moeten verdikken , gewoon klein metalen stukje achter gestoken en et was klaar ,

Geen foto's : foto camera gesneuveld
 
Ik heb mijn magneetje met dubbelzijdige plakbank op de velg geplakt.
Die houd tot 50 kilo stond erop.
Bij de formido gehaald knippen plaken klaar, gaat denks niet meer los.
 
Ik heb een sigma bc800, maar als ik hoger in toeren ga dan werkt mijn teller niet. Hij geeft dan gewoon 0 aan. Ik denk dat dit te maken heeft met de ontsteking die dan aan een hogere frequentie werkt. Hoe is dit op te lossen?
 
Back
Top