Alles over DIGITELLERS topic...

heb er geen ervaring mee maar het ligt eraan wat jij nodig heb, die ene is alleen brandstof die andere is alleen toeren en warmte. maar het lijkt mij at je de snelheid ook een beetje weten wil op je straatscooter dus dan zou ik een van de bovenste nemen.
 
deze en hij heeft ook een geheugen werkt op batterijtje dus is makkelijk als je gereden heb dan je daarna veilig kijken wat de max was :D

Foto-OP7PMXIV.jpg
 
hebben ze allemaal ;) de AIM's

ik had een probleempje met die dinge
het draadje is uit me nippel gevallen,
kan je dit zo weer terug erin solderen ? of het draadje zo vastplakken dat het in de nippel blijft zitten?
of moet ik een nieuwe halen??
 
Nog een vraagje..miss een stomme vraag, maar wil het toch weten. De digitale tellers die je er niet af kan halen zoals de koso tellers zijn die gewoon bestand tegen regen?
 
Nog een vraagje..miss een stomme vraag, maar wil het toch weten. De digitale tellers die je er niet af kan halen zoals de koso tellers zijn die gewoon bestand tegen regen?

Lijkt mij wel;) Er zitten niet voor niks zoveel indicators op. Teller lijkt mij gewoon gemaakt voor straat scooters, dus dan zal die daar wel tegen kunnen!;)
 
Als je het goed wilt doen moet je echt wel over een goede kennis van electra beschikken, maarja ging verder wel aardig snel..benzine is plug and play en lampjes ook en de sensor heb ik een omweg moeten bouwen, omdat die niet op me remschijf paste..
 
Dat zit wel goed. Zo helder ben ik nog wel met die dingen :p. En zo niet dan kan mijn vader me altijd nog helpen. Maar ja ik ben bang dat het mijn hele scooter kwa uiterlijk wat verneukt...
 
Staat volgens mij in het boekje dat ze spatwater bestendig zijn.

Beetje regen heb ik iig nooit problemen mee gehad, maar echte plensbui lijkt me toch een minder goed idee.
 
En aim-tellers in hoever zijn die waterbestendig? :)

Aim tellertjes zijn kunnen redelijk veel hebben omdat de bovenkant vrij waterdicht is gemaakt alleen je moet hem niet in een emmer met vloeistof laten vallen want dan kun je hem ws weggooien, in een regenbui moet het geen probleem zijn:)
 
Volgens mij zijn beide merken kwalitatief in orde. Ik heb zelf ook de Mychron 3, al is het wel meer voor de looks.

Misschien moet je even informeren naar de verlichting van die dingen.. voor als je wel is in het donker (test)rijd.

Even een vraag over de Mychron 3 Club, ik zie in mijn menu nightvision staan, en als ik dat aanzet, zie ik een icoon van een lampje verschijnen, maar mijn beeld gaat niet oplichten ofzo. Gebeurd dit pas als je toeren gaat maken? Heb mijn scooter nog nooit draaiende gehad sinds ik dat ding heb namelijk, dus ik weet het niet
 
Back
Top