Alles over DIGITELLERS topic...

vraagie over aim nippel
zon 2ehands ding gehaald, maar het is een m6 nippel en gat in m'n cil is m8
er hoort zon soort verloop ding op. maar waar kan je dat halen?
of als iemand nog 1tje heb liggen ,, pm me dan ff :D
greetz

dan heb je waarschijnlijk de verkeerde gekocht. je hebt ze voor pia en mina, als je die omwisseld past het niet.
 
ik heb het wel vaker gezien, dan draai je de kleine in een grote nippel, toevallig heb ik het zelf ook alleen ik heb het zo gekocht 2de hands.

en de nippels voor pia en mina zijn allebei even groot alleen de spoed van het schroefdraad is anders ;)
 
Ik wou graag een digiteller op me scooter, maar nu wou ik een niet zo dure, zag al paar keer de naam sigma voorkomen, maar welke is het beste, en het nauwkeurigst, en met achtergrondlichtje erin zodat ik snachts ook de snelheid kan lezen? welke raden jullie mij aan , zijn zoveel modellen van sigma, dus help alstublieft :D


alvast bedankt,

Dan moet je de Sigma BC1606l nemen, dat is de enige met displayverlichting.

Product Page:
http://www.sigmasport.com/en/produkte/bikecomputer/topline_wired/bc1606l/?flash=1
 
Ff een vraagje over digitellers:

als je een cross stuur op je scoot hebt,, hoe kun je erdan voor zorgen dat je weet wanneer je moet tanken (benzinemeter) en olie erbij moet doen etc. etc.

kortom: hoe haal je de fucties van je analoge tellers naar een cross stuur?

en dan bedoel ik zonder een teller te kopen van 300 euri.... :)
 
Ff een vraagje over digitellers:

als je een cross stuur op je scoot hebt,, hoe kun je erdan voor zorgen dat je weet wanneer je moet tanken (benzinemeter) en olie erbij moet doen etc. etc.

kortom: hoe haal je de fucties van je analoge tellers naar een cross stuur?

en dan bedoel ik zonder een teller te kopen van 300 euri.... :)


Als jou draadboom nog volledig intact is , zoek je de draadjes op die naar de lampjes/klokjes gaan die jij wil gebruiken.
Olie lampje/benzine teller , kan je bv ook gewoon onder je buddy plaatsen als je het niet op je stuur wilt hebben.
Kijk je voordat je gaat rijden of je nog genoeg benzine hebt , en met een brandend olie lampje kun je echt nog mega ver rijden. Dus als die pas gaat branden als je gaat rijden ( nadat je al gekeken hebt ) , is dat geen probleem.

Of je werkt het weg in een kapje oid :)
 
Foto-MB4GB8E4.jpg


dat verloop stukje heb ik nodig, waar kan je die los kopen?
ik heb euroscooters al gemailt en op www.roteg.nl word ik niet veel wijzer
 
Als jou draadboom nog volledig intact is , zoek je de draadjes op die naar de lampjes/klokjes gaan die jij wil gebruiken.
Olie lampje/benzine teller , kan je bv ook gewoon onder je buddy plaatsen als je het niet op je stuur wilt hebben.
Kijk je voordat je gaat rijden of je nog genoeg benzine hebt , en met een brandend olie lampje kun je echt nog mega ver rijden. Dus als die pas gaat branden als je gaat rijden ( nadat je al gekeken hebt ) , is dat geen probleem.

Of je werkt het weg in een kapje oid :)


jaa maar er gaan 2 draadjes van myn benzinetank naar myn cockpitunit. hierin zit een printplaat, daardoor weet ik niet goed waar welk draadje naartoe gaat.

zyn er ook tellers waar je deze 2 draadjes gewoon op kunt aansluiten?

(het olie lampje lukt wel)
 
ik heb de draden gevolgd, maar er gaan er verschillende over 1 lampje, en dan weer verder over andere lampjes.. en de benzinemeter zit met drie draadjes vast en daartussen zit weer een weerstandje,, dus dat wordt vrij lastig
 
ik heb even een vraagje over het verlengen van een digiteller,

ik heb laatst een sigma BC1606L tellertje gekocht,
top ding, maar ik haal het niet met het draadje.
Nu lees ik allerlei dingen over het verlengen van digitellers maar dat is allemaal bij tellers die vanaf de teller t/m de sensor een dubbele draad hebben (soort speaker draad).
Degene die ik heb heeft er maar 1. aangezien ik niet zo'n zin heb om dat ding klakkeloos door te knippen vroeg k me af of ik deze gewoon kan verlengen en hoe dan?

Welk draad heb ik nodig, en moet het even dik zijn vanwege bijvoorbeeld de weerstand van een draad?

Wat adviseren jullie mij? :)
 
Back
Top