Algemeen voorvork topic!

Weet iemand misschien of een Rocket-voorvork in een Neos past en wat voor een diameter de voorvorkpoten van een Rocket zijn? :)
 
ik ben bezig met een speedfight 2. en heb al een aantal gasten gezien die een aerox voorwiel en achterwiel onder hebben liggen. maar wat voor aanpassingen moet ik doen om er een aerox voorvork onder te krijgen? ik neem aan dat het achterwiel geen probleem moet zijn. of zijn die adapters ook anders?
alvast bedankt
greetsz roy
 
Snelle vraag.

Past een Piaggio ZIP2000 model voorvork in een ZIP '98 model :)

Als dat niet past, welke voorvork van een piaggio scooter past er dan wel in :)
Want wil niet met een mono-arm gaan rijden...


Alvast bedankt.
 
post het hier maar,

heb een vork liggen die ik wil verlagen en stugger maken.
weet niet wat voor type het is. en heb al wat geprobeert maar lukt niet.

dit is 1 poot

http://www.mijnalbum.nl/Foto=ULMXDDBZ-1

http://www.mijnalbum.nl/Foto=VNKS7VOO-1

http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZXRWNIYE

zoals je ziet zit er boven in een schroef dop waarmee de veer in de poot mee onder spanning word gezet.
ik kan dus niet de poot afdraaien en er nieuw scroefdraad in tappen (geen tap voor:( ) denk ook speciaal draad.

Mijn vraag kan iemand dit voor mij doen?
Want ik kan mijn poten niet verder mijn kappen in kwijt.
en als ik de veren inkort zitten mijn binnenpoten al op het eind(dus veert niet meer, Wel erg stug maar dat is ook niet de bedoeling8P )
 
er zijn dr genoeg die een aerox vork onder hun speedfight hebben hangen maar niemand kan het mij vertellen.... njaa oke hoop dat er tog nog iemand op reageerd mvg roy
 
dus kwaa kappen hoef ik niks te veranderen? want ja als je een mono arm hebt is het tog wel een groot verschil. maar sander je zoekt nog een mono arm
greetsz
 
hey.
Ik ga dus ook me voorvork verlagen, maar wat is nou de beste manier om mijn voorork te verlagen?
Ik heb een SR, en wil liever niets kapot zagen ofzo, als je snapt wat ik bedoel :W
 
enige tijd terug kwam ik hier plaatjes tegen van een stage6 vork die in productie was of zou komen. Die vork was te zien op een beurs. Heeft iemand enig idee welke ik bedoel, waar die te koop is en wat die kost?
 
Die Stage 6-voorvorkpoten zouden samen met die remklauw ongeveer €300,- gaan kosten.
Ik meen te horen dat het in de zomer verkrijgbaar zou zijn, maar ik las ook ergens dat EPC er al aan zou kunnen komen :)
 
enige tijd terug kwam ik hier plaatjes tegen van een stage6 vork die in productie was of zou komen. Die vork was te zien op een beurs. Heeft iemand enig idee welke ik bedoel, waar die te koop is en wat die kost?

Marco even vragen, hij kan zo informeren bij SA voor je. :)
 
hallo wie weet hoe je een sr voorvelg in een neos doet?
iemand ideeen? as is niet hetzelfde ,

sr voorvork past er niet in en voorvorkpoten ook niet
je hebt zeker niks aan een aerox voorvork?
 
voorvork uitboren tot 12mm en dan busjes draaien, ik heb de maten wel voor je, eventueel kan ik ook busjes draaien, PM me anders maar...
 
Back
Top