Algemeen voorvork topic!

busjes sr velgen

hoeveel moet ik betalen als je 2 busjes voor mij draait?
kan je het opsturen in een envolop (dus minimale verzendkosten)

m.v.g kevin


voorvork uitboren tot 12mm en dan busjes draaien, ik heb de maten wel voor je, eventueel kan ik ook busjes draaien, PM me anders maar...
 
Weet iemand het volgende:

Een aerox voorwiel in een aerox voorvork. Dan heb je links en rechts busjes zitten (die maaten moet ik hebben) Dus je haal km ding weg, en dat moet opgevuld worden met busjes, zowel links als rechts....heeft iemand mischien die maten voor me? (lengte, breedte, dikte etz.... dus gewoon alle maaten)

Ik kan het zelf niet op meten omdat me voorwiel op de freesbank lig en eraf halen doe ik nu niet (inverband dat me voorwiel net gecentered op de bank lig)
 
even een kick van mijn kant.. Mischien ga ik een SR voorvork voor mn area kopen.. maar is deze hoek van de vork wel normaal? ziet er een beetje maf uit imo, of verkijk ik me alleen maar.


[ir]http://img49.imageshack.us/img49/2432/26112006070bs4.jpg[/ir]
gaat het ook gene problemen opleveren met het originele stuur kwa hoogte ofzo?

mischien kunnen de area mannen me wat meer info geven :# :*
 
die stage6 vork ... ik heb hem nog steeds nooit aangetroffen in de verkoop dus misschien was het wel een prototype ofzo. Nooit meer iets van gehoord iig. Als ik me goed herinner zag ik hem toen op foto's van een italiaanse beurs.
 
De Duitsers hebben hem al, maar nog niet in de verkoop.
In Duitsland op hun meetings pronken ze er elke keer mee.

Ziet er erg netjes en degelijk uit!
Maar wanneer het in de verkoop gaat, god knows?
 
runner voorvork

past een runner voorvork ook op een nrg mc2 uit 97 ongeveer me oude is namelijk aardig krom geraakt door 1 of andere paal uuhhm maar nou wil ik een goede stevige voorvork en nou zag ik toevallig laatst een hele mooie van twins maar ja dan moet yt wel passen natuurlijk dus weet iemand a.u.b. het?
 
Ander vorkje ( Buzetti RightSideDown) voor Speedake:

269_11.jpg
 
Ik zou graag een voorvork in mn rox frame willen proppen waarbij je een 10 inch voorvelg hebt. Is dit mogelijk zonder aanpassingen van me balhoofd?
of busjes draaien oid, want ik heb geen mogelijkheid tot draaien,frezen enz..
Maakt niet zo veel uit wat voor een voorvelg het is.
 
past een runner voorvork ook op een nrg mc2 uit 97 ongeveer me oude is namelijk aardig krom geraakt door 1 of andere paal uuhhm maar nou wil ik een goede stevige voorvork en nou zag ik toevallig laatst een hele mooie van twins maar ja dan moet yt wel passen natuurlijk dus weet iemand a.u.b. het?

Nee dit past niet omdat het kroonstuk van een Runner kleiner is en je dus je moeren niet goed vast kan draaien. Ik heb trouwens nog wel een NRG voorvork liggen mag je zo ophalen :)

gr, kees
 
Back
Top