Aftertalk en pics Brommersprint Damwoude.

RobinV said:
:# Gvd maar die bitch was wel lekker die kwam zeiken dat we moesten kappen :D

Die bitch heb ik nog op de foto :D, maja, lekker ?? Volgens mij heb jij een bak friet te hard tegen je hoofd gehad ofzo

cGB41517.jpg



Lekker gegeten trouwens heren ?? :D

0Km41569.jpg


pdr41593.jpg
 
roel beter post je nog meer pics want jij heb ook wel tovve pics :pp


edit

hoezo heren? jij was het grootste kind daar :p

(K)
 
hehe django snapt geen reet van die fotows posten :U als iemand ze wil vraag maar op msn:p

zitten mooie fotows bij ook van een bijna vallende zip sp :p

ofniej jasper ;)
 
djdjango said:
zitten mooie fotows bij ook van een bijna vallende zip sp :p

ofniej jasper ;)

bijna vallende zip sp ??

ik heb em niet bijna laten vallen x|


miss marcel en titus toen ze em gingen inladen toen bas en ik nog bij die gasten van het startsysteem stonden ofzo ? :p ik weet serieus niet waar je het nu over hebt :eek: ....
 
JasperdB said:
bijna vallende zip sp ??

ik heb em niet bijna laten vallen x|


miss marcel en titus toen ze em gingen inladen toen bas en ik nog bij die gasten van het startsysteem stonden ofzo ? :p ik weet serieus niet waar je het nu over hebt :eek: ....


mjah add me ff op msn

django56@hotmail.com
 
Gvd, ding zakte telkens onderuit, die van robin bleef gewoon netjes recht staan, moet je eens raden wie die scooters vast gezet heeft :D
 
Rule said:
Gvd, ding zakte telkens onderuit, die van robin bleef gewoon netjes recht staan, moet je eens raden wie die scooters vast gezet heeft :D

ja robin :X


maar idd, ik weet al waar we het over hebben ;) toen leek mijn scooter idd bijna onderuit te glijen in de aanhanger vanwege dat losse spanbandje, maar viel mee hoor :) (gelukkig O-) )
 
Back
Top