[A] Tuning Boeken (Graham Bell - Robinson)

Status
Not open for further replies.
ik heb ook intresse in; Graham Bell - Two-stroke Performance Tuning.
En kan het wel ff ophalen bij Twins.

Sjit, zo te zien gaan er hier een hele hoop mensen slimmer worden :)
 
Originally posted by YaMahA AeRoX
wanneer zijn de boeken er?:)

als je even leest staat er dat er eerst voldoende interesse moet zijn om aan tien boeken per titel te komen, dan kunnen ze gelijk besteld worden en zijn ze binnen een week hier
 
Graham Bell - Two-stroke Performance Tuning , John Robinson - Motorcycle Tuning / Two-Strokes

Doe ze mij ook maar beiden, raz laat je iets weten hoe ik ze kan betalen vanuit belgië?
 
Originally posted by glanerbrug
bij bol.com kost
John Robinson - Motorcycle Tuning / Two-Strokes 35,50euro
en
Graham Bell - Two-stroke Performance Tuning 49,50euro
En hier zijn de prijsverschillen andersom.
Klopt dat?

Inne, je vraagt 4,50 euro meer voor het eerst genoemde boek. Is dat belgische korting?

Die ander zit wel lekker onder de prijs. Mocht het doorgaan, kun je mij dan PM-en? Dan neem ik dat Graham Bell boekie. Haal ik dan wellis op bij Koopmans, mts hij daar een beetje snel komt te liggen :*

Alvast bedankt, Sjoerd
 
Originally posted by HTC-tuning
[oftopic]ff een vraagje tussen door zijn deze boeken nergens nederlands tallig te verkrijgen[oftopic] zo niet voor mij Graham bell;)

Nee al die boeken zijn alleen maar in het engels te krijgen, opzich zou ik en nog vele anderen met mij het ook wel makkelijk vinden als ze er in het NL zijn, maar dat is nou eenmaal niet het geval. Als je er gewoon een Engels-Nederlands TECHNISCH woordenboek bij houdft..lukt het wel.
 
Sjoerd heeft wel gelijk, ik had het nog niet nagekeken, maar het boek van Robinson kost bij Proxis.com 38 euro en een beetje...

sorry Razma, maar als de prijs 40 euro blijft voor dat boek van Robinson trek ik mijn interesse in.

ps: Het boek van Bell kost 31.22 euro @proxis.
 
Ik wilde eerst dat boek van Bell bestellen, maarja, bij Proxis krijg je het boek voor 31,22 (gratis verzending in benelux) i.p.v. 32 + 5

Two-stroke performance - Graham Bell
Hardcover | 270 Pagina's | Motorbooks International | 20/09/1999
isbn 1859606199

Wil het rendabel zijn om hier met z'n allen hier het boek te bestellen dan zullen de totale kosten per boek toch echt hieronder moeten komen. Anders kan iedereen het net zo goed bij Proxis bestellen.

Wanneer weet je er mee over Razma?
Of denk je geen lagere prijs te kunnen krijgen..
 
Last edited:
Mijn excuses...
Komt omdat ik volgende week wil gaan beginnen met het volledig uit elkaar halen, etc van m'n moterblok.
 
Last edited:
wat een onzin zeg ik heb de factuur hier voor me neus liggen 2 srtoke performes tuning a greham bell en een gratis lounge cd
het boek 31.99 pleuro
verzendkosten: 1.95
lounge cd gratis
totaal 33.94pleuro dus thuisbezorgt en een gratis cd voor 1.94 pleuro meer....:|

bij bol.com trouwens
 
Last edited:
hmm ik kan geen PM sturen naar inne :? dus zeg ik het maar hier,
Ik heb interesse in die van graham bell. Wil je me anders ff een mailtje sturen <ssjkostia@hotmail.com> waar ik het geld naartoe moet overlaten etc

greetz

--------edit--------
damn heb net ff op proxis gekeken en daar is ie goedkoper, ik trek mijn bod ook in ALS de prijs zo blijft anders koop ik hem wel gewoon hier, maar ik w8 nog wel ff
 
Ik wacht even op de bevestiging, maar via een ander adres kan Graham Bell 30 euro worden met verzending....

Robinson hadden ze niet op voorraad daar
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top