[A] Tuning Boeken (Graham Bell - Robinson)

Status
Not open for further replies.
Ik ben geintresseerd in een boek, maar post daar nu niet even voor maar geef razma even een kans jongens.. ze zegt toch dat ze iets regelt.:)

heel ff geduld:W
 
blair is niet uit voorraad leverbaar...

ik doe vandaag alvast een bestelling van 10 Graham bell boeken
en ga naar het postkantoor voor de exacte verzendkosten..

ik hoop dat eind deze week of begin komende week de boeken hier liggen...
Indien er verder niet wat van de prijs af kan, doe ik er wel st.net stickers bij ;)
 
Sorry, heb net dinsdag besteld bij Proxis omdat het er niet naar uit zag dat het hier goed opschoot/voor een goede prijs beschikbaar kwam en ik het boek nogal dringen wilde vanwege mijn bezigheden aan het moterblok van m'n scoot.
 
De knoop is doorgehakt... !

Graham Bell - Two Stroke Performance Tuning
10 exemplaren

* Prijs 32 Euro (inclusief verzending!)
(ik heb de prijs nog iets omlaag gekregen dus)
én inclusief 2 ScooterTuning.net stickers (zolang ik er nog heb)
* Ophalen @ koopmans tuning 30 euro (gewoon zonder verzending). Vanaf volgende week.

Betalingswijze Nederland: 47 38 94 874 ABN Amro - Inne Meys (Gouda)
voor belgie ff mailen info@scootertuning.net

Hoe gaat het werken?
De boeken komen hier snel aan, vermeld bij betaling je adres en gegevens en ze worden meteen doorgezonden !
 
Ik kom hem volgende week halen Inne, moet toch nog langs om Fabian ze films te brengen. Misschien kom ik zelfs morgenavond ff langs...heb je de boeken dan ook al?
 
Ik wil wil ook wel 1.
Wanneer moet het geld overgemaakt worden?
Moet ik bij opmerkingen bij de overmakingen mijn adres endergelijke neerzetten?
dan kan ik het vanavond al maken namelijk
 
joost had ook boek besteld (voor t kest kamp) als m binnen hebt wil ik ook wel weten hoe we m kunnen bemachtigen.
 
Ik heb Ramza net gesproken. De boeken zijn maandag bij haar binnen. Degenen die betaald hebben krijgen als het goed is dinsdag een pakketje door de brievenbus want ze worden maandag gelijk verstuurd.
Boeken die over zijn kunnen uiteraard nog steeds gekocht worden. Via dit topic of bij Koopmans tuning.

Voor vragen mail naar info@scootertuning.net
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top