[A]Graham Bell Boeken - 2stroke Performance Tuning

Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
Ja hoor, ik heb ze weer besteld :D

Prijs blijft hetzelfde: 32 Euro incl. verzending + 2 stickertjes erbij

Ik weet dat op sommige online boekensites ze goedkoper aangeboden worden, maar dat moet je zelf maar weten dan...
het leveren is meestal wat anders

Ik hoop dat ze over twee weekjes allemaal hier liggen :)
(is vorige x perfect gegaan...)

ow ja... er zijn 12ex.

alle mensen die 'm gekocht hebben bij de vorige bestelling hebben er geen spijt van geloof ik... heb leuke reacties binnengekregen !
 
Advertisement - register to remove this

ik koop er 1 van je inne:) zondag komen we bij koopmans langs, weet niet of jij er dan ook bent ? anders geef ik het geld wel aan fred..
 
Interesse

Wil graag voor 32 euro dit setje ontvangen!!! Lijkt me leuk echt eens wat meer te gaan verdiepen in theorie achter tuning en 2 takt motoren.


t.a.v. Basten de Jonge
Driedistel 44
1964 LE
Heemskerk

Hoe werkt het, word het verstuurd onder rembours!!!!!!
 
offtopic: razma je pmed me niet meer:( ik wilde graag stickers bij je bestellen kan dat alsnog? sorry voor de offtopic
 
Originally posted by dieselmaniac
offtopic: razma je pmed me niet meer:( ik wilde graag stickers bij je bestellen kan dat alsnog? sorry voor de offtopic

Je PM box is vol Inne, ik probeer je al 3 dagen te PMé
 
Ik wil ook heel graag een exemplaartje, waneer verwacht je ze binnen. Enne hoe gaat dit verder in zen werk, PM me maar gewoon, dan hoor ik het wel :)

Boyd
 
ik heb een paar exemplaren van Blair besteld (op veler aanvraag) + ook nog een paar van Robinson ;)

prijzen weet ik soon...
 
UPDATE

dinsdag zijn de graham bell boeken er en ook te koop @ Lelystad

de robinson boeken is niet zeker of ze er zullen zijn...

Blair duurt nog ff (lange levertijd vanuit UK)
 
Inne,

kun jij voor mij een boek achterhouden ? Dan kom ik die zaterdag op Lelystad ophalen ;o)

Ik ken je nog niet, en jij mij waarschijnlijk ook niet. Maar dat komt wel goed toch.

Alsvast bedankt,

Gegroet,

Eugene
 
Ik koop er ook zeker 1 van je Inne. Samen met een bestelling stickers, maar dat regelen we na Lelystad wel :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top