[A] Neon verlichting

Status
Not open for further replies.
Mister Z.: 't Is me niet meer gelukt om het zaterdag op de bus te doen, ik heb het vandaag op de bus gedaan.

Karoshi: Vandaag verzonden! Extra kosten waren 3,75 ipv 2,50, maar dat laten we lekker zitten :*

Denn1s: Plaats je bestelling maar!
 
ik wil er ook 1 ik pm ffies je me adres ken je hem morgen op de post doen dan ??dinsdag ??


het liefst blauw maar rood mag ook

oke mazzel
 
Ik verstuur de lampen pas als het geld overgemaakt is. Dit om veiligheidsredenen, het is namelijk al een keer voorgekomen dat iemand niet betaalde :| Dus morgen gaat denk ik niet lukken. Zodra je het geld overgemaakt hebt en ik zie dat ik het heb ontvangen stuur ik ze de volgende dag direct op.
 
ja is goed onder rembours ik heb je al me adres gestuurd

check je pm maar


als je ze morgen op de post doet ben je een engel hahahah

nee ik wil ze graag hebben voor het weekend snapje ?
 
is die rooie een beetje fel / komt er veeeel licht vanaf?

ik wil hem achter mijn Q3 Logo hebben, en dat is rood *D

PM me anders ff over info ofzo :)
 
Originally posted by Marcel-NRG
is die rooie een beetje fel / komt er veeeel licht vanaf?

ik wil hem achter mijn Q3 Logo hebben, en dat is rood *D

PM me anders ff over info ofzo :)

Rooie is heel fel. Wat voor info wil je hebben? maten ed staan in dit topic...
 
9||6 sorry,

ik zal nog ff over nadenken, ik heb nu eerst ook al 2 blauwe sticks liggah van D.J

hij zou misschien wel voor mijn nog rooie ook bestellen, zo niet dan haal ik 1 van jullie.
 
zijn die dingen eigelijk waterdicht ? want ik wil je ze onderaan me scoot hangen

en zit er een schakelaar bij of op ???
 
Schakelaar is niet bijgeleverd (mja, kost maar €1 ofzo bij een electronica zaakje). Ze zijn wel compleet waterdicht.
 
LET OP! WEES ER SNEL BIJ!

De rode neon's gaan hard jongens! Ik weet niet of ik op korte termijn nog rode binnen kan krijgen, dus mocht je nog rode neon willen, dan moet je snel zijn!!!
 
Ik heb ze inmiddels binnen, en ze zijn errug goed. Fijn fel licht komt eraf.
Heeft iemand ze er al onder? en zoja, waar heb je ze aangesloten? iK dnek dat ik ze gewoon bij mijn acuu prop.
Wat zit er precies in dat kastje, een zekering of iets dergelijks????

Als t eronder zit, post ik wel ff foto. ik verwacht dinsdag.
 
Op aanvraag kan je een electrisch schema toegestuurd krijgen van hoe je het moet aansluiten...
 
Ik zal ook zorgen dat ik wat neonverlichting naar Lelystad meeneem, mochten mensen liever niet hun lampen per post ontvangen. Misschien monteer ik ze dan tijdelijk ook wel weer onder mijn scooter.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top