"auto/scooter neon"

Status
Not open for further replies.

Boj

Banned
ik kan via via, op een goedkopere manier aan de "neon" verlichting komen die bij halfords verkocht wordt.

250064.jpg

het gaat om dit soort "neon" staven. ik zet neon tussen aanhalingstekens omdat het niet de echte neon is, die bestaat uit een glazen buis met een licht gevende vloeistof, maar het een plasticen buis is met een aantal LED's.
deze LED's kunnen in schakeling achter elkaar oplichten (nightrider effect), op geluid of constant branden.
ik kan 4 verschillende kleuren aanbieden, namelijk: Blauw, rood, groen en blacklight.

op de halfords site kosten ze €22,95 en dit voor een buis met de lengte van 30cm. ik kan ze in verschillende maten krijgen. van 30 tot 55 cm.

origineel zijn ze voor in/onder de auto. maar als je de aansteker plug er af knipt en de draadjes een stukje verlengt met speakersnoer ofzo, kan je ze ook op je accu aansluiten. aangezien het gewoon 12V is:)

de prijs kan ik nog niet vaststellen omdat ik niet weet om watvoor aantal het gaat dat er verkocht kan worden. maar ik neem aan dat de 30cm rond de 15 euro is, de 40cm rond de 20 euro en de 55 cm rond de 25 euro (dit is ex. verzendkosten van 5,50)

als er veel interesse is, weet ik zeker dat er wat met die prijs gedaan kan worden:)

dus, pm mij even of je belangstelling hebt of verdere vragen. dan zal ik die zo snel mogelijk beantwoorden. ook zal ik vanmiddag vragen wat er met de prijs gedaan kan worden als ik in 1 keer een grotere partij ophaal.

http://www.halfords.nl/shop/product...category_name=__ALLPRODUCTS&product_id=250064
dit is het product op de halfords site.

*edit: Het gaat NIET om gestolen spul, 100% eerlijk!{!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top