[A] Neon verlichting

Status
Not open for further replies.

Grijz

Well-Known Member
Neon te koop!

Dit is geimporteerd uit China en is bedoeld voor onder een scooter/auto. Het is makkelijk te bevestigen dmv plakkertjes (misschien klinkt het niet zo, maar die plakken echt megagoed, gaat niet zonder "geweld" los). Geschikt voor een 12v accu.
Het zijn dubbele lampen van ongeveer 25 cm lang, de buisjes zijn ongeveer 1 cm dik. Het zijn dus 2 buisjes verbonden aan 1 kastje! (en die gaat weer op de accu)

Kleuren beschikbaar: Rood / Geel / Blauw / Groen (*NIEUW*)

LET OP! Lees de laatste pagina's goed door! Het kan zijn dat ik daar belangrijke dingen vermeld!

Neon

Prijzen:

Type: Prijs: Halen/Vooruit Betalen/Rembours

1x dubbel €30,-/€35,-/€40,50

2x dubbel, verpakt in 1 doos €57,50/€60,00/€65,50


Hoe te bestellen?
Neem contact op met mij (chrisserna@hotmail.com) of JaapD (jaap_dekk@hotmail.com), vraag of de lampen nog op voorraad zijn. Als je verteld wordt dat de lampen nog op voorraad zijn, dan wordt er gevraagd hoe je ze graag verstuurd wilt hebben. Geef duidelijk aan of je ze kan komen halen, of dat je ze graag opgestuurd wilt hebben, en de manier van opsturen. Rembours wordt meteen verstuurd, als je ervoor kiest om vooruit te betalen, dan worden ze verstuurd zodra het geld bij ons terecht is. Houd ermee rekening dat het dan minimaal 5 werkdagen in beslag neemt!

Als er verder nog vragen zijn dan kan je die altijd stellen, maar kom alsjeblieft niet meer aanzetten met hoeveel het kost en of het veilig is als je vooruit betaalt of whatever. Als je twijfels hebt of het veilig is of niet, dan moet je het gewoon per rembours laten versturen. (dan heb je het ook het snelst binnen.)

Over de prijzen valt niet te onderhandelen, mits je meer dan 2 sets bestelt.
Niet bijgeleverd: schakelaar, speakersnoer, zekering. Deze zul je dus zelf aan moeten schaffen!


Hier foto's van neon:

Rood:
Neon%201.jpg

Neon%202.jpg

Neon%203.jpg

Hier zijn de buisjes goed te zien. Het zijn dus 2 buisjes verbonden aan 1 kastje! (en die gaat weer op de accu)
Neon%204.jpg


Blauw:
Neon%20mooi.JPG


Meer foto's op volgende pagina's
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Misschien handig om erbij te zeggen: Het zijn complete zetjes, dus met transformatortje, het is dus "plug and play" :)
 
!

In principe zou ik wel 1 willen, maar ik w8 eerst ff. (Moet geld hebbah)

Heb je er veel liggen?
 
Ik heb er nog meer dan genoeg liggen. Ik zal binnenkort eens een foto maken. Zoals MasterWww al zei is het idd plug-and-play.
 
Ja, sorry, daar doelde ik op met "alleen deze helaas". Kleinere zul je bij de halfords ofzo moeten kopen (daar heb je van die mini-sticks)
 
Originally posted by *EmankciN*
Ja, sorry, daar doelde ik op met "alleen deze helaas". Kleinere zul je bij de halfords ofzo moeten kopen (daar heb je van die mini-sticks)
Als je een groene hebt, laat je het maar horen. Die anderen zijn zo gewoontje snap je.
 
Moet ik eerst ff beschikking krijgen over een digi cam :rolleyes:

Zoals ik al zei, binnenkort een foto. Digicam kan wsl wel geregeld worden, ik doe mijn best.
 
ik heb misschien interesse in 2 - 3 rode neons als ik foto te zien krijg ;)

kan er over prijs gesproken worden als ik "groot" volume afneem? :p
 
maak morgen/overmorgen foto's
kheb al wel een foto van dat ze onder mijn scooter zitten:
Neon%20mooi.JPG
 
Last edited:
Foto's toegevoegd :) Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. En tis ook te zien dat ze waterdicht zijn (Foto's zijn gemaakt vlak nadat ermee door de regen gereden is... lampen zijn dus nat)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top