7 oktober, mtben Lage Vuursche, Utrecht irgendwo...

Arnoud

Arend!
Zondag gaan we dus naar de Lage Vuursche. Om bij het startpunt te komen moet je de 'Hoge Vuurscheweg' in je Tomtom invoeren en vanuit daar de 'Zevenlindenweg' inrijden ( als je Zevenlindenweg in je tomtom invoert kom je bij een andere zevenlindenweg uit, er zijn er 2). Als je deze weg uitrijdt kom je bij een groot veld met een parkeerplaatsje ernaast. 200m verder is een restaurantje waar de route start. Tot zondag!!

ps: route info : http://www.mtbroutes.nl/routeinfo.php?route_id=606
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Wie wil weten welke personen er vorig keer bij waren( en dit keer ws weer):
- ralf:p
- david lagendijk
- mark piechota
- robbert pronk
- daniel v dorsselaer
- kervin bos
- rik v opdorp
- niels leite
- en nog wat...
 
Voor de finish bedoel je :p

Ik zal eens overleggen met de mannen. Volgens mij is Dani met vakantie namelijk. Maar k heb in principe wel weer zin om eens door de duinen te crossen.
 
ik ben denk ook wel weer van de party. Hopelijk deze keer geen migraine aanval halverwege de rit. Is het trouwens ook mogelijk om de laatste 5km te skippen Arnoud? Dat stuk met die zandbakken vond ik namelijk echt geen reet aan, daar ging ik echt helemaal stuk :D
 
ik wil heel graag mee :) als pronk ook gaat :p wil hem wel is echt zien zweten ;) haha Nee is afhankelijk van me fiets of hij optijd terug is van de dealer want het schijnt normaal te zijn als je een bike van 2000 + koopt dat hij elke keer als hij gebruikt wordt ( nu al 4 keer) half uit elkaar valt :p :(
 
ik ben denk ook wel weer van de party. Hopelijk deze keer geen migraine aanval halverwege de rit. Is het trouwens ook mogelijk om de laatste 5km te skippen Arnoud? Dat stuk met die zandbakken vond ik namelijk echt geen reet aan, daar ging ik echt helemaal stuk :D

Dat stukje kan je wel skippen ja, zal wel een keer een kaartje maken.
 
Ik skip mee! :D
Ondanks alles heeft het loserpeleton bestaand uit Pronk Daaf en myself wel degene met de duurste fiets nog ingehaald :p
 
nope.... nogsteeds niet :'(
op de site staat een levertijd van twee dagen aangegeven, het duurt nu al een week :? als ie er morgen nog niet is, stuur ik wel ff een mailtje :)
 
Mij boeit het niet, vorige keer waren er ook een hoop vrienden van vrienden van vrienden bij, als je maar lief bent en doorfietst :p
 
Back
Top