croix 5 oktober

6 rondes voor het eind hebben we jullie pas weer kunnen inhalen, maar toch met het verschil van 2 rondes gewonnen8)

Het was gewoon een leuke dag! Op het eind werd het alleen wel erg koud. 4uren race blijft altijd spannend, want door de technise problemen hebben wij inderdaad veel tijd verloren. Heel houde is gewoon de idealen combinatie voor zoon race!!!

Het was zeker een leuke wedstrijd op naar 2009!

Met de NRG hadden jullie wel goeden regenbanden kunnen gebruiken:D

Gr Kerv

u snapt hem!!
 
Superjopa :D

08CX3-9330-550.jpg


Wat een tyfusweer trouwens. Daar ga je toch niet voor je plezier 4 uur in rijden. Idioten :p
 
Superjopa :D

08CX3-9330-550.jpg


Wat een tyfusweer trouwens. Daar ga je toch niet voor je plezier 4 uur in rijden. Idioten :p

Ik vond het opzich best wel leuk rijden. de grip viel niet tegen, en je bent natuurlijk al 1 van de snelste klasse, dus dan is het al snel leuk he :)

ik heb me zeer goed vermaakt
 
van wie was die groene tent die weg was gewaaid? want die kwamen toen naast ons staan (ik stond bij 2 derbi's van motorini) en er was ook nog iemand (weet niet wie) die was gevallen en die zat helemaal onder de modder net als ze scoot was wel melig om te zien en die ene chrome kleurige kreidler met roterende inlaat was echt tyfus snel
 
Wij kwamen naast jou staan. :)

Ron Steenwinkel was die gast die onder de modder zat. :p

Die Kreidler was inderdaad erg snel, daar verbaasde ik me ook nog over.
 
Last edited:
aha ik was btw dat 15 jarige jochie:p met dat groene grolsch tasje en zwarte jas

alleen het was wel jammer dat die bikes bij ons de race niet uit konden rijden. de ene water in de carb en de andere gebroken clip-on het ging net zo lekker

en er was ook nog ene oranje zip met nr 31 volgens mij die had ook een goede start
 
aha ik was btw dat 15 jarige jochie:p met dat groene grolsch tasje en zwarte jas

alleen het was wel jammer dat die bikes bij ons de race niet uit konden rijden. de ene water in de carb en de andere gebroken clip-on het ging net zo lekker

en er was ook nog ene oranje zip met nr 31 volgens mij die had ook een goede start

die oranje zip met nr 31 heeft ook gewonnen in de topscooter klasse
 
Back
Top