croix 5 oktober

Advertisement - register to remove this

Jah..

Als er wat te slopen valt... waarom niet?

Tis alleen altijd een Kutend rijden... daarnaast altijd goed fris!!

Wie weet... Eens kijken wat Pronks plannen voor 2009 zijn, en dat hangt weer af van het S6-kampioenschap....

Oftwel: het is pas zeker na 9 Septeber.. Maar het is wel een tof idee!
 
Lang zat om 140+ te halen denk ik, Ge reedt er een jaartje of 6 geleden al 131km/h met de 50cc topscooter...dus denk dat wij dat zeker moeten halen :D

Ik vind dat we het dit jaar niet alleen moeten zeggen, maar ook gewoon moeten doen! Lijkt me echt heel vet! :)
 
Ik haalde afgelopen jaar met een aim die iets te conservatief was ingesteld (ong. 10%) 134 op de teller. :)
Er waren maar een stuk of 3 expi's sneller dan mij.
 
Ja...na al die sterke verhalen van Jasper en Mark wil ik dit jaar toch ook echt meedoen :p
Op de 50 was het al vet, dus het wordt alleen maar beter!
 
Om het topic maar even te kicken :+

Zijn er sbo racers die gaan? mij lijkt het zeer gaaf om hieraan mee te doen, dus voor mij staat het al bijna vast dat ik ga :)

nog een vraagje:

hoe wordt het circuit gereden als je op het rechte stuk staat? rij je dan richting virage de l'epingle of rij je richting virage magguy?

[ir]http://www.circuitdecroix.com/default_zone/thumbnails/plan_b_24500.jpg[/ir]
 
Om het topic maar even te kicken :+

Zijn er sbo racers die gaan? mij lijkt het zeer gaaf om hieraan mee te doen, dus voor mij staat het al bijna vast dat ik ga :)

nog een vraagje:

hoe wordt het circuit gereden als je op het rechte stuk staat? rij je dan richting virage de l'epingle of rij je richting virage magguy?

[ir]http://www.circuitdecroix.com/default_zone/thumbnails/plan_b_24500.jpg[/ir]


Richting Virage Magguy, ga dit jaar 200% zeker weer. Wordt de 3e keer.
 
135km/h met de 50cc een paar jaar terug :D het jaar dat ik met Kervin reed.
200km/h op een Triumph 675 -:- das toch wel wat leuker

Misschien dat Circuit des Ecuyers een leuk circuit is om zoiets te organiseren voor de SBO...meer bochten en gave hoogte verschillen.
Alleen ietsje verder :#

Succes voor iedereen die gaat :winner:
 
bij Reims...

foto:
Ecuyers1.jpg


ziet er wel vet uit :D
 
Back
Top