[5th] Heineken SR

Status
Not open for further replies.
computermistake said:
Ik had totaal geen last van het wheelien bij meeting Best. Ik zou je zelfs moeten bedanken voor die keer dat je op een semi-natte baan een wheelie trok samen met je kameraad. Dat gaf het sprintend publiek weer flink vertrouwen om te sprinten,

al moet ik wel eerlijk zijn: ik had wel een beetje het gevoel dat je bij die laatste foto pas wheeliede toen hij je voorbij reed...kan het goed fout hebben natuurlijk....



Charlie..


Op een van de filmpjes op het afther topic is te zien die hij ongeveer van af het begin van de baan al aan het wheelyen was maar het was indd een geslaage dag ondanks de regen maar de wheelys deden het ik ben twouwens ze kameraad :p
 
het blijft gewoon een mooi ding, hij hangt ook op me kamer

ik vind persoonlijk de laatste wheely op het filmpje de mooiste
 
computermistake said:
Aan je plaatje herken ik je idd.... Jij was 1 van de eerste die met ons praatte....om 07:00! :D



Hahaha dat klopt helemaal dan zijn jullie van de organisatie zeker
wij hebben op 6 uur s"ochtend meer en deel van de hekken geplaats :+
 
computermistake said:
Jup, ik was die gare zeg maar :D


Waarom hadden jullie dat eigenlijk gedaan? :p Ik kan maar 2 redenen bedenken , ultieme gaarheid of goedbedoelde hulp :)



Ultieme gaarheid en op dat moment 24uur wakker en een tree red bull achter de kiezen net klaar met barbeknoeien om 6 uur s'ochtends en uit verveling maar die hekken geplaatst :W
 
computermistake said:
Waarom hadden jullie dat eigenlijk gedaan? :p Ik kan maar 2 redenen bedenken , ultieme gaarheid of goedbedoelde hulp :)

Allebei denks :W

Jij was die ene die "Nee" stond te schudden met je hoofd toen ik met mijn standaard zip tegen die Sprintrox ging sprinten of niet? :p
 
Ik heb ook nog een paar foto's van de sr geschoten :D

Foto=U3F7RDA8


Foto=KNASBAXI


Foto=WCS3PIHH


Er zijn er nog een of twee maar die zijn van mindere kwaliteit, pm me maar als je die ook wilt :)

-Dave
 
mhrspeedzipsp said:
Op een van de filmpjes op het afther topic is te zien die hij ongeveer van af het begin van de baan al aan het wheelyen was maar het was indd een geslaage dag ondanks de regen maar de wheelys deden het ik ben twouwens ze kameraad :p

wijs...heb jij ook een blauwe aerox:p?

mja patrick..we moeten het nog maar eens doen op een droge baan..
veel leuker..

xjes

Laurens
 
op verzoek van me weeliej kamaraad :W



en nog wat pics bij het verzamelen en klaar maken voor dat meeting best begon. zaterdag middag :W





en @ meeting best met barry. tuur en gid erbij. :W



let niet op de brakke kwaliteit, dit is met nokia 6230 gemaakt me d500 doet het niet meer ik ben er over gereden met heftruck. 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top