[5th] Heineken SR

Status
Not open for further replies.
ey pat,

zag er allemaal gelikt uit! heb me kostelijk vermaakt om jullie :)
en je wheely's waren ook top!

greetz
 
TimdW said:
112-1151264239.jpg
wat dacht je wel niet patrick ? :D

"Patrick dacht ""WTF die fox hoort 45 te gaan"" "

whaha, je sr is en blijft vet patti.
thnx nog voor de shizzle, heb het even opgepoetst en mijn hendels erop gezet en toppie :*

Oi
 
Firefoxmhr said:
Lekker schijnheilig allemaal weer hoor als het iemand was die niet bekend was op het forum die de hele baan wheeliede was het een "kutn00b" geweest en nu is het in eens vet :X

Ik vind het iig triest dat de zogenaamde serieuze mensen dit doen maarja...

en die kutn00b was jij dan geweest !
 
Firefoxmhr said:
Lekker schijnheilig allemaal weer hoor als het iemand was die niet bekend was op het forum die de hele baan wheeliede was het een "kutn00b" geweest en nu is het in eens vet :X

Gast je bent gewoon Jaloers op pattie :+ wees blij dat hij het op de sprintbaan deed en niet zoals al die knakkers op meetings tussen de mensen door..

Weer toffe foto's en je ken mijn mening nu wel over de sr +ralf+
Als je maar geen salto's achterover maakt net als mij en erwinPUNT dan zit het wel goed ;)
Miss der over heen gelezen or,maar is het niet meer gelukt met de Braking klauw aangezien de brembo er weer opzit?

(edit ik heb er overheen gelezen sorry... kword alleen al bezopen als ik naar die heineken sr kijk geloof ik 8P)

Sven
 
Last edited:
Firefoxmhr said:
Lekker schijnheilig allemaal weer hoor als het iemand was die niet bekend was op het forum die de hele baan wheeliede was het een "kutn00b" geweest en nu is het in eens vet :X

Ik vind het iig triest dat de zogenaamde serieuze mensen dit doen maarja...

Over schijnheilig gesproken :rolleyes:
Had je bek los getrokken op best dan.

ontopic: patie je bent wheeliekoning, maar ga nou gvd eens banken met de sr:p
 
Filmpje staat in het after praat maar raak topic van best.... duurt 6.5 minuten en paar wheelies van patrick.... eigenlijk alle die hij gemaakt heeft vandaag:p
 
Gaan we nu allemaal stoer lopen praten?
Komop jongens wees verstandig en houd gewoon je mond. Hier bereik je toch niks mee..

Was leuk om je ff gemeet te hebben Pat
 
Was leuk je gemeet te hebben Patrick:)

Volgende keer trekken we een sprintje, alleen dat wheelien begin ik niet aan:p
 
piaggio bwz said:
nou ik ben het anders ook wel met hem eens hoor.


stop nou met dat gezeik en pm me dan.
maar waarschijnlijk omdat het een tsa homie van je is neem je het voor hem op prima. maar PM het dan.
 
Nee hij is het er mee eens dat hij het op best moest zeggen :+

Mensen wat kan jullie het nou in godsnaam schelen als er iemand wheelyd op een sprintbaan maak je lekker druk over je eigen project als de volgende keer iemand wheelyd op een sprintbaan kijk dan niet dan hoef je ook niet een project page vol te te lullen met onzin x|
 
Ik had totaal geen last van het wheelien bij meeting Best. Ik zou je zelfs moeten bedanken voor die keer dat je op een semi-natte baan een wheelie trok samen met je kameraad. Dat gaf het sprintend publiek weer flink vertrouwen om te sprinten,

al moet ik wel eerlijk zijn: ik had wel een beetje het gevoel dat je bij die laatste foto pas wheeliede toen hij je voorbij reed...kan het goed fout hebben natuurlijk....



Charlie..
 
computermistake said:
Ik had totaal geen last van het wheelien bij meeting Best. Ik zou je zelfs moeten bedanken voor die keer dat je op een semi-natte baan een wheelie trok samen met je kameraad. Dat gaf het sprintend publiek weer flink vertrouwen om te sprinten,

al moet ik wel eerlijk zijn: ik had wel een beetje het gevoel dat je bij die laatste foto pas wheeliede toen hij je voorbij reed...kan het goed fout hebben natuurlijk....



Charlie..


ik zal je eerlijk zeggen me sr is niet zo snel met mij erop puur omdati k te zwaar ben daarom ben ik maar beetje aan het wieliejen.
de waarheid van die laatste foto staat op de film bij bankjeownen.nl

Daar zie je dat ik achterhem aan reed en voor de finish ff voorbij ging.
greetz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top