[5th] Heineken SR

Status
Not open for further replies.
Rolling burns aan het einde van de baan ook:D
stelletje gekken ook he jullie:W

Trouwens die wheely sprint zag er wel vet uit, volgens mij won je ook nog iig lag je voor/
 
Mark.S said:
Wheelys boeken @ best8P

Lekker schijnheilig allemaal weer hoor als het iemand was die niet bekend was op het forum die de hele baan wheeliede was het een "kutn00b" geweest en nu is het in eens vet :X

Ik vind het iig triest dat de zogenaamde serieuze mensen dit doen maarja...
 
Firefoxmhr said:
Lekker schijnheilig allemaal weer hoor als het iemand was die niet bekend was op het forum die de hele baan wheeliede was het een "kutn00b" geweest en nu is het in eens vet :X

Ik vind het iig triest dat de zogenaamde serieuze mensen dit doen maarja...


wat zit je te bitchen ? ik doe het teminste in een sprint en het is een eigen risico boeiend. als je het beheerst waarom niet dan.

en als je wilt rellen pm me dan maar ff over hoe of wat en ga niet in een topic lopen bitchen.

@ de rest
WEL BEDANKT voor de reactie.s
 
én toch heeft ie een punt hoor, als een onbekend iemand het deed zou iedereen zeggen van moet je die popiejopie zien, wat een n00b. En dat is niet zomaar uit de lucht gegrepen, het is ook degelijk gebeurt in het verleden ook...

Maar verder nofi, je moet het helemaal zelf weten natuurlijk :*
Verder blijft het een vet ding, gewoon tot in de details netjes, daar hou ik wel van :W
 
stel mierenneukers ook zeg....kan toch ook wel leuk showtje geven enzo.
als iedereen maar gewoon simpel zou gaan sprinten zou de ook vrij weinig variatie in hangen.

maargoed....hij boekte hem wel netjes hea patie:D
 
Firefoxmhr said:
Lekker schijnheilig allemaal weer hoor als het iemand was die niet bekend was op het forum die de hele baan wheeliede was het een "kutn00b" geweest en nu is het in eens vet :X

Ik vind het iig triest dat de zogenaamde serieuze mensen dit doen maarja...

Flikker op man, had je op Best moeten zeggen...
 
[5th]patrick said:
wat zit je te bitchen ? ik doe het teminste in een sprint en het is een eigen risico boeiend. als je het beheerst waarom niet dan.

en als je wilt rellen pm me dan maar ff over hoe of wat en ga niet in een topic lopen bitchen.

@ de rest
WEL BEDANKT voor de reactie.s
Geen filpje van die sprint toevallig?:# Verder owned je sr nogsteeds patrick :W
 
Manta said:
én toch heeft ie een punt hoor, als een onbekend iemand het deed zou iedereen zeggen van moet je die popiejopie zien, wat een n00b. En dat is niet zomaar uit de lucht gegrepen, het is ook degelijk gebeurt in het verleden ook...

Patie was gelukkig niet de enige die flinke wheelys bouwde, genoeg ander "onbekende" mensen deden het ook, en ook daar kon iedereen zich erg om vermaken...

Dus vind ik je stelling vrij zwakjes...

@ Patie, Ding blijft te ownen :D
 
en dan nog
op een vrije sprint kan je het wel verwachten.
ik vond het iig vet, en was echt niet de enige.

en filmpje komt eraan, alleen dan van de gehele meeting, maar daar staat het ook op.
 
Je gaat toch niet 100 kilometer rijden om een beetje naar je scooter te gaan staren...

Dusn niet janken


Gewoon boek die wheely swa je weet:W

Hijs echt vet man:~
 
112-1151264239.jpg
wat dacht je wel niet patrick ? :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top