4 gr. rolletje bij me uitlaat.

NiCkzip

BooB
Allow
'k heb net met Gianelli SPL binnen:p
EN ik wil hem even onder me scoot gooien om een beetje te testen.
over een maand ga ik me scoot helemaal verbouwen naja helemaal....grotere sproeier, magneet begrenzer , gianelli SPL eronder dat grote spatbord eraf varioring eruit en die 4 gram rolletjes derin.

Maar ik kan nu toch wel gewoon ff wat rondrijden zonder die andere rolletjes en zonder grotere sproeier ?????????
 
Advertisement - register to remove this

Rij langs een dealer en haal een zuigerstop of buzetti sleutel want dan kan je gaan beginnen, en dan ken je meteen testen of die rollen wat zijn. Waarsch. wel
 
Originally posted by NiCkzip
ok thnks
maar 'k kan toch wel gwoon ff een kort proefritje maken ??
heb em net ff gemonteerd.
dat kan toch geen kwaad gwoon een kilometertje of 2 rijden ??

Dat kan wel ja, maar verwacht geen bijzondere prestaties als je niet hebt afgesteld...
 
Ben net ff wezen rijden met alleen die uitlaat verder geen aanpassingen. DUs ik derop geef gas trekt langzaam naar de 25 toen verder naar 35 (heel langzaam) toen opeens net of je nos gbruikt ofsow VROEM zo naar de 60 maar daar bleef diej hangen Mja moet dus ALLES nog afstellen vond het wel grappig :) alleen 1 nadeel kwam Politie tegen ik stoppen (geen certificaat bij me :( heb nu glukkig alleen boete gehad voor certificaat wel € 114 GRRRR :(


Originally posted by AppieSR
Ik heb ook de spl binnen maar heb je al wel de begrenzing eruit gehaald , want tot mijn verbazing zat er duidelijk een ringtje met 2 laspunten in de bocht....
|(

nee nog niet gdaan.


Ltzz
 
Haal je varioring er uit! Dit is niet bevordelijk voor je scooter hoor, snelle pijp er onder leggen met varioring erin. Verder moet je je sproeiermaat aanpassen, die moet zeker wat maatjes groter!

grtz
 
Koop zo`n Buzetti ding, die schroef je op je carterkap, eerst eraf halen natuurlijk, en dan houdt die je starterkrans tegen, die verneukt tenminste je zuiger niet...
Als je alles echt perfect wilt hebben is je carburateur afstellen wel tijdrovend, maja beter een goede afstelling dan half werk...
 
Originally posted by NiCkzip
'k heb geen zuigerstop :(

ehhm me carburateur afstellen ???
wat houd dat psies in :) ?
veel werk ?
(just starting)

rijd langs GJB (is toch vlakbij voor je) en koop daar een zuigerstop of zon variostop en een koppelingssleutel en rollen en drukveren.
 
Originally posted by NiCkzip
'k heb geen zuigerstop :(

(just starting)

neem een dopsleutel (20 mm) doe daar een keukenrolletje omheen en stop um in de cilnder (wel eerst cilinderkop eraf)

en dan de cilindekop er weer op schroeven

voilá zelfde effect als een zuigerstop
 
Originally posted by Cambridge


neem een dopsleutel (20 mm) doe daar een keukenrolletje omheen en stop um in de cilnder (wel eerst cilinderkop eraf)

en dan de cilindekop er weer op schroeven

voilá zelfde effect als een zuigerstop

cilinder kop ?:?
 
Originally posted by Cambridge


neem een dopsleutel (20 mm) doe daar een keukenrolletje omheen en stop um in de cilnder (wel eerst cilinderkop eraf)

en dan de cilindekop er weer op schroeven

voilá zelfde effect als een zuigerstop

zei hij niet net dat hij een beginner was|(
 
Originally posted by Cambridge


neem een dopsleutel (20 mm) doe daar een keukenrolletje omheen en stop um in de cilnder (wel eerst cilinderkop eraf)

en dan de cilindekop er weer op schroeven

voilá zelfde effect als een zuigerstop

bij een waterkoeler is dit echt een hele goed oplossing ja:| :D
 
Back
Top