20/22 aug. Harz-Ring 24h Scooterrace + Meeting (D)

Wij komen ook wel met een scoot of 3 @ busje , hoe zit het met dat @ 29e al binnen kunnen, daar al nieuws over?

zijn er nog belgen die gaan ? kunnen we mss samen rijden ? :!

edit : kaarten zijn toch gwoon @ kassa he ? wil niet voor jan lul 700km rijden ofzo :)
 
Last edited:
inmiddels de scoot al 2 keer kunnen testen...

gaat natuurlijk niet zo loeihard als een sprint scooter.. maar bolt toch gezellig..

ikzelf zal de woensdag tegen de middag vertrekken...

als er nog mensen zijn die eventueel mee willen? (ik kan enkel voor vervoer zorgen.. rest is up to you guys)
 
vegagucci said:
inmiddels de scoot al 2 keer kunnen testen...

gaat natuurlijk niet zo loeihard als een sprint scooter.. maar bolt toch gezellig..

ikzelf zal de woensdag tegen de middag vertrekken...

als er nog mensen zijn die eventueel mee willen? (ik kan enkel voor vervoer zorgen.. rest is up to you guys)

wij rijden met een busje en een wagen , wij vertrekken ook woensdag maar ietsje later, rond een u of 21 zodat we als het nacht is in duitsland zitten, rijd het super vlot :) , mss leuk om tesamen te rijden ? wij zijn btw ook belgen, maar wel uit het antwerpse :)
 
vegagucci said:
inmiddels de scoot al 2 keer kunnen testen...

gaat natuurlijk niet zo loeihard als een sprint scooter.. maar bolt toch gezellig..

ikzelf zal de woensdag tegen de middag vertrekken...

als er nog mensen zijn die eventueel mee willen? (ik kan enkel voor vervoer zorgen.. rest is up to you guys)
Ik ben wel benieuwd met wat voor setup jullie gaan rijden met die 24 uur in het achterhoofd! Want 24 uur lang met 20pk op het achterwiel rondtoeren bij 14.000rpm ga je denk ik niet halen met 1 zuigertje e.d. :W
 
Mol said:
Ik ben wel benieuwd met wat voor setup jullie gaan rijden met die 24 uur in het achterhoofd! Want 24 uur lang met 20pk op het achterwiel rondtoeren bij 14.000rpm ga je denk ik niet halen met 1 zuigertje e.d. :W

gaat natuurlijk niet zo loeihard als een sprint scooter.. maar bolt toch gezellig..



draait 12500 rpm

wie had het over 1 zuigertje???

op donderdag en vrijdag rijden we met blok A
vrijdagavond komt blok B eronder
we starten de race met blok B
terwijl wordt blok A nagekeken
indien blok B de geest zou geven.. plaatsen we blok A

het wordt inderdaad een grote test...

ik vrees eveneens voor banden & remblokjes vooraan...
 
Speedyrules said:
wij rijden met een busje en een wagen , wij vertrekken ook woensdag maar ietsje later, rond een u of 21 zodat we als het nacht is in duitsland zitten, rijd het super vlot :) , mss leuk om tesamen te rijden ? wij zijn btw ook belgen, maar wel uit het antwerpse :)

samen rijden?
lijkt me leuk

maar ik weet nog niet wanneer ik precies zal vertrekken..
mss al op dinsdagavond(nacht)

really dunno yet

ps.. ik tuf wel niet aan 110km/h
 
vegagucci said:
gaat natuurlijk niet zo loeihard als een sprint scooter.. maar bolt toch gezellig..



draait 12500 rpm

wie had het over 1 zuigertje???

op donderdag en vrijdag rijden we met blok A
vrijdagavond komt blok B eronder
we starten de race met blok B
terwijl wordt blok A nagekeken
indien blok B de geest zou geven.. plaatsen we blok A

het wordt inderdaad een grote test...

ik vrees eveneens voor banden & remblokjes vooraan...
Jullie zijn iig goed voorberijd! Klinkt goed en idd, banden + remmen zullen het ook zwaar krijgen.
 
het evenement nadert!!!!

spanning begint te stijgen..
zal de scoot het volhouden....

ik heb gezien op de timing dat de meeting peeps ook op het circuit mogen rijden!!

nog 7 keer slapen en we zijn er.... eindelijk...
 
latest info : (ontvangen per fax)

34 teams ingeschreven

woensdag en donderdag mag iedereen op het circuit (ook niet deelnemers 24h)
vrijdag enkel deelnemers 24h

wie valt in de eerste ronde van de 24h krijgt 10 ronden straftijd (pit-stop)

en idd.. omstreeks middernacht (vuurwerk) is er een safety-car procedure voorzien
 
Back
Top