IDSM / Duitse Stage6 Cup - 4/5 aug. Spa

mitchell heeft helemala niet de gereedschaps kar mee, want die heb ik nodig. En aangezien die ..... vriendjes van mitchell. me sleutel 10 kwijt zijn. en me punttang en m6 inbus hebben gemold. Krijgt ie em al helemaal niet mee!!

Ik ben trouwens morgen trainen om amsterdam, nog meer mensen die even langs komen knallen.

oeh klinkt interessant maybe dat ik hem spontaan in de auto gooi vanaf hoelaat zijn jullie er
 
zo te zien word het weer gezellig. Naja ik ga om 10 uur beginnen met trainen en dan ben ik om 5 uur weer weg want me vervoer moet om 6 uur thuis zijn!
 
Als iedereen dat met zijn polini/malossi producten zou doen, hadden we een malossi-vuil-ophaal-dienst...

Komop zeg.. het kan gebeuren, het is kut, maar niet anders :)

helaas is dat zo ja alleen had wel verwacht dat hij goed mocht zijn voor dat geld :p IS immers alleen zo dat hij niet goed geperst is. Ik verwacht dat wanneer ik hem laat nakijken bij een bedrijf dat is assen doe, ze gewoon dat ding opnieuw persen en voila klaar


Patrick er zit al een nieuwe as in ;) een 85 mm ophoogplaat net gekocht dus straks inelkaar zetten verder :) onsteking goedzetten :) squish doen en cilinder erop :) en vanaaf hoop ik hem weer in elkaar gezet te hebben :)

Morgen ochtend knalt sander hem nog een uurtje op de bank :) als het mee zit en we kunnen morgen middag toch afreizen :p als het allemaal goed loopt :)
 
helaas is dat zo ja alleen had wel verwacht dat hij goed mocht zijn voor dat geld :p IS immers alleen zo dat hij niet goed geperst is. Ik verwacht dat wanneer ik hem laat nakijken bij een bedrijf dat is assen doe, ze gewoon dat ding opnieuw persen en voila klaar


Patrick er zit al een nieuwe as in ;) een 85 mm ophoogplaat net gekocht dus straks inelkaar zetten verder :) onsteking goedzetten :) squish doen en cilinder erop :) en vanaaf hoop ik hem weer in elkaar gezet te hebben :)

Morgen ochtend knalt sander hem nog een uurtje op de bank :) als het mee zit en we kunnen morgen middag toch afreizen :p als het allemaal goed loopt :)

Ik wou net zeggen...las je vorige reactie met ' waarschijnlijk geen spa voor mij' maar ik heb natuurlijk niet voor niets gister heel de avond voor je vrijgehouden zodat ik je blokje ff kon reviseren heh, knallen zal je bitch! :)
 
mitchell heeft helemala niet de gereedschaps kar mee, want die heb ik nodig. En aangezien die ..... vriendjes van mitchell. me sleutel 10 kwijt zijn. en me punttang en m6 inbus hebben gemold. Krijgt ie em al helemaal niet mee!!

Ik ben trouwens morgen trainen om amsterdam, nog meer mensen die even langs komen knallen.


haha sorry demp dat zei die.. ik kom morgen ochtend ook ff chekken voor ik naar spa vertrek.. neem je nog leuke meiden mee (A)

en richard jullie altijd met jullie banken haha mijn brommer is nog nooit op een testbank geweestt..
 
Als iedereen dat met zijn polini/malossi producten zou doen, hadden we een malossi-vuil-ophaal-dienst...

Komop zeg.. het kan gebeuren, het is kut, maar niet anders :)
Niet mee eens.
Ook het stage6 spul moet gewoon goed zijn en mogen ze dit dus lekker onder garantie repareren/vervangen.

Zo heb ik zelf ook wel eens een malossi cilinder onder garantie gehad. (zuigerveer verhaal, weet je vast nog wel)
 
Leuke dag achter de rug.
Endurance werd door vertragingen een uurtje ingekort.. dus 3 uurtjes knallen in het lekker warme weertje.

Na 3 uurtjes hadden we 1 ronde voor op de 2de (Preussen racing -4 takt Runner)
Dit was voor mij de laatste training voor Harz.. so I'm ready now!!!

Ook even met 2 NL'ers zitten babbelen die stage 6 cup reden..
hun namen zijn mij echter onbekend.
 
Leuke dag achter de rug.
Endurance werd door vertragingen een uurtje ingekort.. dus 3 uurtjes knallen in het lekker warme weertje.

Na 3 uurtjes hadden we 1 ronde voor op de 2de (Preussen racing -4 takt Runner)
Dit was voor mij de laatste training voor Harz.. so I'm ready now!!!

Ook even met 2 NL'ers zitten babbelen die stage 6 cup reden..
hun namen zijn mij echter onbekend.


welke namen waren het?
 
Richard vd Velde & Mitchell Wintersberger...

Ik vraag me af wat me bezield om om 4 uur snachts op te staan, om als een malloot in belgie wat rondjes op een circuit te gaan knallen :L
 
jo net terug uit spa :) na een zaterdag lekker getraind te hebben en voor mij zelf een beroerde kwali gereden te hebben. Gingen we vandaag er helemaal voor :) alles of niets :p

Kwali mitchell 7 tijd eerste race 3 :)
patrick 12 tijd eerste race 12
richard 15 tijd eerste race 6

Sander niet gekwalificeerd ivm een dag later aangekomen eindige de eerste race als 9 :D, sander was volgens mij echt onder invloed van een lading GO FAST !!! Reed dus erg hard rond, dat beloofd wat :)

Niels en twan open 70, starte als laatste en niels eindigde zijn eerste race als 7, twan viel uit met techische problemen

Nou na de eerste race waren we er helemaal klaar voor om de tweede te gaan rijden :) en die zou om half 5, 16.30 vereden worden :)
Wij dus allen netjes om 16.20 bij de start. Komen we daar en wat denk je, oleeee de wedstrijd was al ong afgelopen :(
Tijdschema was dus aangepast. Wij wisten van niets, niets gehoord van niemand of wat dan ook :( DUs ja weg kansen op een podium plaats

Niels open 70 viel de eerste ronde verder uit wegens een ander die zonodig moest gaan liggen in de eerste bocht. Hij kon hem niet ontwijken en knalde erboven op.

Twan ondanks een slechte eerste race :p en een vermoeiende dag, nacht :p ervoor toch nog netjes 8 geworden, ondanks als laatste gestart :)

Al met al een gezellig weekend :) ondanks dat schijnbaar duitsers toch niet helemaal te vertrouwen zijn :p
 
Back
Top