15 mei legale meeting Wemeldinge incl. vergunningen en testbank.!

Status
Not open for further replies.
het was niet de bedoeling dat iedereen z'n excuus hier ging neerzetten.. het was algemeen bedoeld :rolleyes:
 
Leuke pics en scores..jammer dat ik het ook maar 1 week van te voren hoorde...(niet dat ik vervoer had kunnen regelen). En ik denk dat ook best veel mensen druk zijn met de examens en etc.

*offtopic: En beresnel ben wel benieuwd naar je sr eigenlijk, mooie score...eindelijk eens een vlammende mina. Heb je toevallig een scooterbase profiel/pics/setup info? :)
 
Originally posted by Razma
nog beter gezegd.. waar bleef de rest van dit forum?

iedereen altijd knerpen dat mensen met een projectscooter te weinig kunnen rijden en er weinig legale meetings zijn. Nu was er eentje.. en nu waren er amper forummembers..

Mja niet iedereen heeft ''ff'' vervoer natuurlijk, en wat enrico ook al zei, 't was niet echt op tijd aangekondigd..
 
Ik heb filmpies voor de tweede keer.......
Ik kan die alleen niet hosten....
Pm me als je die filmpies wilt hosten
ciao
 
en iedereen blijft zich excuseren :p 8P :D

Als je er niet was kon je er waarschijnlijk niks aan doen dan hoef je je echt niet te gaan verontschuligen. ;)

Ik denk ook dat Inne het helemaal niet zo bedoelde :p
 
Originally posted by NeoGeniX
Leuke pics en scores..jammer dat ik het ook maar 1 week van te voren hoorde...(niet dat ik vervoer had kunnen regelen). En ik denk dat ook best veel mensen druk zijn met de examens en etc.

*offtopic: En beresnel ben wel benieuwd naar je sr eigenlijk, mooie score...eindelijk eens een vlammende mina. Heb je toevallig een scooterbase profiel/pics/setup info? :)

beresnel -> SR: evo 70,24mm vlak,VTM,PVL
 
Inne weet je de correctiefactor al:p
ik ben erg benieuwd:B
//edit// ben speedzipsp onder sim zn account:p//edit//
 
Ik kreeg een vlieg in me bek

245LY989NHE5


filmen door de bocht

AED7TDPG0LV0


opa komt ook ff kieken

W427Z4WKESRE


lekker rechte weg

32115155AXY4


marc VS RonaldV zie hierboven voor fimpje!!!!!

YV8SOGRRRXD6


eenmaal thuis kon ik het niet laten ff door de straat

p.jpeg
 
Last edited:
Originally posted by Twin
Ik kan het niet waarderen dat je openlijk mij zwart gaat maken en vervolgens achter de schermen gaat lopen slijmen, dat is een karakter eigenschap die ik verafschuw !

Ook ben ik benieuwd wat freddy Koopmans van jouw acties vind, gezien ik te horen heb gekregen dat je daar " werkt".

Ik zou het niet fijn vinden als mijn " personeel " of klanten en vrienden zich zo zouden gedragen als jij doet.

Voorop wil ik stellen, dat Koopmans Tuning met deze discussie helemaal niets te maken heeft. Ik heb een reply gestuurd, als individueel forumlid, die ergens een mening over heeft. Wat ik voor werk heb/doe, of wat voor kleren ik aanheb in mijn vrije tijd, heeft daar helemaal niets mee te maken. Ik heb alleen mijn mening gegeven, over enige uitspraken. Dat dit onverstandig was, blijkt naderhand. Dit had alleen een moderater mogen doen, die hiertoe bevoegd is. Aangezien ik dat niet ben, had ik verstandiger moeten wezen, en mijn "brutale" uitspraken voor me moeten houden. Sorry daarvoor.

Ten tweede is het nooit de bedoeling geweest mensen zwart te maken, op het forum. Iedereen handelt op een andere manier, en zal dus ook andere/betere/slechtere resultaten boeken. Deze resultaten worden dus ook op een andere manier bereikt. Dat er dan verschil in de pk's zit, is dus meer dan logisch.

Wat mij betreft, zijn er dus geen hard feelings, tegen de mensen die gereageerd hebben op mijn reply's.

Ik hoop, dat we met deze reply, deze discussie kunnen afsluiten. Want dit heeft al veel te veel (onnodige) tijd gekost.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top