13 juni meeting oesterdam (zeeland/brabant)

antonrox

Ouwe Rot
heyy

13 juni meeting op het parkeerterein van zee/strant gebied ``de oesterdam``

De oesterdam ligt net achter tholen...

oesterdam ligt ongeveer 1/2km van de brabantse grens vandaan ( net zeeland )

Voor de mense die niet precies weten waar het ligt of is post ik nog wel een platte grond :)
 
Advertisement - register to remove this

Oke Ik zet het ff op een rijtje :

De meeting is illegaal.
De plaats : de Oesterdam ( soort van strand/natuur gebied )
Waar ? : Op het parkeer terien van de Oesterdam , waar normaal gesproken auto`s geprakeerd staan ( 13 juni nog niet want dan is het nog niet echt zwem weer lijkt me ) dus auto`s zul je er niet tegen komen.
De datum : 13 Juni 2004
De tijd : 13.30 ( half 2 dus )
Regels : Rij MET helm , ga niet kris kras door elkaar heen lopen slippe , race , burne enz ... dus hou het overzichtelijk. En klets zo nu en dan is met elkaar
Activiteiten : Er is een vrij mooie baan zonder hobels of wat dan ook langs het parkeer terein ( ik schat op zo`n dikke 200 mtr ) waar dus sprintjes en evetueel showtjes kunnen worden gegeven.

Verdere info :

Mensen die graag willen komen maar de weg niet weten vanuit Roosendaal , Bergen op zoom en Halsteren .. Moeten om 12.30 ( half 1 dus ) Bij rotonde van Vogelenzang ( prinsentuin college oude tomas mavo ) staan in halsteren :)

Dit geld tevens ook voor mensen die vanuit steenbergen / lepelstraat / Wouw / Moerstraten enz de weg niet weten.

Voor de plategrond moeten jullie nog even wachten Ik kan deze zo 1,2,3 niet vinden op internet , maybe iemand die een site weet waarop platgerond staat ? Dan zet ik deze er zo snel mogelijk op , zodat alles netjes en over zichterlijk word :)

Vragen ?? Stel ze hieronder

Anthony
 
Originally posted by antonrox
Oke Ik zet het ff op een rijtje :

De meeting is illegaal.
De plaats : de Oesterdam ( soort van strand/natuur gebied )
Waar ? : Op het parkeer terien van de Oesterdam , waar normaal gesproken auto`s geprakeerd staan ( 13 juni nog niet want dan is het nog niet echt zwem weer lijkt me ) dus auto`s zul je er niet tegen komen.
De datum : 13 Juni 2004
De tijd : 13.30 ( half 2 dus )
Regels : Rij MET helm , ga niet kris kras door elkaar heen lopen slippe , race , burne enz ... dus hou het overzichtelijk. En klets zo nu en dan is met elkaar
Activiteiten : Er is een vrij mooie baan zonder hobels of wat dan ook langs het parkeer terein ( ik schat op zo`n dikke 200 mtr ) waar dus sprintjes en evetueel showtjes kunnen worden gegeven.

Verdere info :

Mensen die graag willen komen maar de weg niet weten vanuit Roosendaal , Bergen op zoom en Halsteren .. Moeten om 12.30 ( half 1 dus ) Bij rotonde van Vogelenzang ( prinsentuin college oude tomas mavo ) staan in halsteren :)

Dit geld tevens ook voor mensen die vanuit steenbergen / lepelstraat / Wouw / Moerstraten enz de weg niet weten.

Voor de plategrond moeten jullie nog even wachten Ik kan deze zo 1,2,3 niet vinden op internet , maybe iemand die een site weet waarop platgerond staat ? Dan zet ik deze er zo snel mogelijk op , zodat alles netjes en over zichterlijk word :)

Vragen ?? Stel ze hieronder

Anthony

kom je dan ook langs de Heense Molen 8) Kenne we in 1 grote groep gaan, anders moet je in halsteren bij de mavo verzamelen, dan in steenbergen weer bij de shell en dan naar de oesterdam...? of is da niks....

khoor het wel :|
 
Voor de meeste mensen is dit om ..... beter ken je naar halsteren komen bij die tomas mavo.... Dat is nog geen 10/15 minuten van de oesterdam af ;)
 
Back
Top