13 Augustus SantaPod (UK) 400m sprint

Ik ga definitief met de bus.

Er is ruimte voor twee scooters en twee personen én nog één of twee extra scooters, maar zonder personen (dus zelf fixen dan).
+/- 75 Euro + een beetje bijdrage diesel.

* Vertrek vrijdagnamiddag vanuit Waddinxveen - Hoek van Holland - Harwich en dan 200km rijden naar SantaPod.
* Overnachting vrij-zat SantaPod
* ScooterHiJack zaterdag
* Overnachting vrij-zo SantaPod
* Run-what-you-brung zondag (ook mogelijkheid om te rijden)
Zondagmiddag weer terug of maandagochtend

Wie serieuze interesse heeft moet wel voor juni betalen én pas graag reageren als je zeker weet dat je:
- die dagen vrij hebt
- het geld hebt
- je scooter rijdend is en tot waddinxveen kan komen
 
Last edited:
na als de prijs rond de 5 tot 700 eurie is dan is er wle kans dat iker ff ga kijken..maarja dat zien we dan wel weer,het duurt nog ff dus als het bijna zover is zal ik wel beslissen:)(ligt het aan mij word het ja..maar we zien het wel)
 
Razma said:
Ik ga definitief met de bus.

Er is ruimte voor twee scooters en twee personen én nog één of twee extra scooters, maar zonder personen (dus zelf fixen dan).
+/- 75 Euro + een beetje bijdrage diesel.

* Vertrek vrijdagnamiddag vanuit Waddinxveen - Hoek van Holland - Harwich en dan 200km rijden naar SantaPod.
* Overnachting vrij-zat SantaPod
* ScooterHiJack zaterdag
* Overnachting vrij-zo SantaPod
* Run-what-you-brung zondag (ook mogelijkheid om te rijden)
Zondagmiddag weer terug of maandagochtend

Wie serieuze interesse heeft moet wel voor juni betalen én pas graag reageren als je zeker weet dat je:
- die dagen vrij hebt
- het geld hebt
- je scooter rijdend is en tot waddinxveen kan komen
ow hahah ja dat had ik even over het hoofd gezien(lol)...ja ik zal wel pas reageren als ik het zeker weet maar dan is het aleen de vraag of ik dan kan enzo,maarja wel even wat beter dan 5 tot 700 eurie ;)
 
Is er nog een plekje vrij?

Zit er serieus over te denken om mee te gaan, alleen met eigen vervoer (bus)wordt me net effe te duur, dus zou dit wel een mooie optie zijn.

Ik kan i.i.g. voldoen aan de 3 voorwaarden... ;)
 
Last edited:
Mol said:
:W
Ik wil het idd wel heel graag. Binnenkort eens een planning maken en kijken wat de kosten zijn. Dan nog een frame fixen, het blokje en de rijder zit wel goed.
En dan als doel, onder de 13.5 liefst onder de 13 en een hoop plezier maken dat weekend.
Mol als jij gaat dan ga ik ook (2F4R + alu frame incl kuip :) )
ik moet de naam van mij Tuner toch ook hoog houden!!
inne mischien samen oprijden? i
 
Last edited:
Joël said:
Is er nog een plekje vrij?

Zit er serieus over te denken om mee te gaan, alleen met eigen vervoer (bus)wordt me net effe te duur, dus zou dit wel een mooie optie zijn.

Ik kan i.i.g. voldoen aan de 3 voorwaarden... ;)

:) mischien kan ik je scoot wel meenemen!! (als ik ga ) moeilijk te zeggen ivm werkzaamheden! maar ga ervan uit als Mol gaat dan ga ik ook! *D
 
Beerke said:
Mol als jij gaat dan ga ik ook (2F4R + alu frame incl kuip :) )
inne PM ff hoe ik aan kaarten kan komen?

Kaarten heb je niet nodig, inkom is 5£ en om te rijden 13£ per dag.
Voor de rest gewoon zorgen dat je het water over raakt :)
 
Beerke said:
:) mischien kan ik je scoot wel meenemen!! (als ik ga ) moeilijk te zeggen ivm werkzaamheden! maar ga ervan uit als Mol gaat dan ga ik ook! *D

Dat zou wel vet zijn!! Ik moet wel maandag werken, dus moet zondag zeker terug zijn. En dat hangt een beetje af van degenen die me eventueel mee kunnen nemen...

Maar lijkt me een top plan, alleen jammer dat er in deze klasse <135cc weinig competitie is van Engelse kant. Die rijden allemaal met 180cc Runners en Dragsters met 30-40 pk!
 
Joël said:
Dat zou wel vet zijn!! Ik moet wel maandag werken, dus moet zondag zeker terug zijn. En dat hangt een beetje af van degenen die me eventueel mee kunnen nemen...

Maar lijkt me een top plan, alleen jammer dat er in deze klasse <135cc weinig competitie is van Engelse kant. Die rijden allemaal met 180cc Runners en Dragsters met 30-40 pk!
zijn wij als rechtgeaarde nederlanders toch niet bang voor!! ps 30 - 40 pk zegt mij niet zoveel*D
 
Beerke said:
zijn wij als rechtgeaarde nederlanders toch niet bang voor!! ps 30 - 40 pk zegt mij niet zoveel*D

Misschien zeggen lage 12 'ers en eindsnelheden van 160+ je meer?

Ondanks dat denk ik dat we met onze 2fast monsters ook leuk mee kunnen komen. ;)
 
Joël said:
Misschien zeggen lage 12 'ers en eindsnelheden van 160+ je meer?

Ondanks dat denk ik dat we met onze 2fast monsters ook leuk mee kunnen komen. ;)
eindsnelheid 160 lijkt mij ook niet echt een probleem
*D :henko:
 
Ik ga helaas niet, heb te weinig tijd in de scooter kunnen steken omdat ik er zo'n 8 weken tussenuit ben geweest. De bekenden weten wel hoe en wat.
Mike/Joël als jullie nog gaan zie ik erg uit naar de officiele resultaten, Inne jij ook veel plezier!
 
Mol said:
Ik ga helaas niet, heb te weinig tijd in de scooter kunnen steken omdat ik er zo'n 8 weken tussenuit ben geweest. De bekenden weten wel hoe en wat.
Mike/Joël als jullie nog gaan zie ik erg uit naar de officiele resultaten, Inne jij ook veel plezier!

Ik ga niet...

Eerlijk gezegd heb ik geen idee of Mike nog wel gaat.
 
Joël said:
Ik ga niet...

Eerlijk gezegd heb ik geen idee of Mike nog wel gaat.

Zwak hoor..... :X :p

Als volgend jaar mijn Minarelli 80cc goed loopt dan ga ik er denk ik naar toe, een 400m sprint lijkt me wel erg gaaf ! (Alleen niet met de Kymco :+ )
 
Ik wil graag wel wat organiseren voor jullie met vrachtwagen etc. Het is allemaal de moeite waard, zeker weten als er een RWYB dag achter is.... alleen... ik heb absoluut geen zin om alles voor nix te regelen als iedereen maar weer eens afhaakt.

Indien wel serieuze interesse wil ik graag wat doen, maar dan is het alles op voorhand betalen en niet van 'ik denk dat ik toch maar niet meer ga' etc.

Maar ivm zaterdag... het was top en supergezellig, jammer van de regen in de namiddag, maar dat kon de voormiddag niet verpesten... !
 
Back
Top