12-13 april IDSM-Stage6 Cup (de) @ Spa-Francorchamps

Relax.. 2 manches op prima tijdstippen..

Volgens mij rijden de s6-rijders in de sportklasse... Racing is volgens mij icm met andere merken & s6-parts..

Ik wil graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag... Zal fred er ook zijn?
 
Relax.. 2 manches op prima tijdstippen..

Volgens mij rijden de s6-rijders in de sportklasse... Racing is volgens mij icm met andere merken & s6-parts..

Ik wil graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag... Zal fred er ook zijn?

Lauf Stage6 Offen
Lauf Stage6 Sport
Lauf Stage6 Racing
ik denk juist dat wij in de racing zitten en dat de "offen" icm andere merken is
 
Weet je al wat meer inne?

En in welke klasse zou een open 70 fiets vallen? want ik ben ook nie zo goed in duits en die site al helemaal niet :D
 
Rob...ik zou bijna denken dat je een Fransman bent...niet goed in Duits, niet goed in Engels, wat is dat toch?!?! :p:p:p
 
stelletje analfabeten

Stage6 Cup NL = Racing Class Stage6 Cup D
Yasuni 70cc Open Cup = Klasse 3 (10") of Klasse 2 (12")
 
Hmm...voor ons wordt het waarschijnlijk trainen @ emmen ipv weekendje IDSM Spa. De hoofreden dat ik een keer IDSM wil rijden is om met Freddy te battlen, maarja...hij vertelde mij gister dat hij nogsteeds in het verre Oosten zit.

Daarnaast is het dat weekend ook druk @ work, en had ik een concert geplanned staan samen met mijn lieve dinnetje, dus gaat het hem helaas niet worden. Dan dit jaar maar eens een keer een IDSM race in Duitsland pakken..
 
Hmm...voor ons wordt het waarschijnlijk trainen @ emmen ipv weekendje IDSM Spa.

datzelfde weekend?? en ga je op zaterdag of zondag? zou wel goed uitkomen, als de stage 6 pakken er dan zijn dan wil ik ook wel mee gaan trainen :)

Mijn pak heb ik namelijk net weggebracht naar MJK voor een nieuwe rits :X
 
btw m'n duits is niet zo geweldig
als ik zaterdag en zondag wil rijden is dan 8:45 vroeg genoeg om in te schrijven of moet je echt om 7:30 daar zijn.
 
datzelfde weekend?? en ga je op zaterdag of zondag? zou wel goed uitkomen, als de stage 6 pakken er dan zijn dan wil ik ook wel mee gaan trainen :)

Mijn pak heb ik namelijk net weggebracht naar MJK voor een nieuwe rits :X


We twijfelen nog....waarschijnlijk wordt het een dag voor de race trainen op Emmen en daar blijven maffen. Boerenschuur Tuning-reserve stage6 brommert mee, dan kunnen we tenminste gewoon crashen :p
 
We twijfelen nog....waarschijnlijk wordt het een dag voor de race trainen op Emmen en daar blijven maffen. Boerenschuur Tuning-reserve stage6 brommert mee, dan kunnen we tenminste gewoon crashen :p


Mooi, dan ben ik er die zaterdag ook wel bij :W
 
ik ben vorig jaar aangekomen op spa.. heb 5 mins gebabbeld met dat madammeke van IDSM (weet haar naam niet).. dan geld overhandigd... op de scooter gesprongen.. en de langstrecke gewonnen (3h ipv 4h) samen met Vanhove van VHM

zo moeillijk is het dus.

gewoon gaan, mondje open doen (daarvoor dient die) en knallen !


ps : ik ben zaterdag present.. zoek de pet met mijn nick:W
 
Back
Top