Zuigers......

Indien je een Speed-zuiger kan verkrijgen met een pen-10 kan het... Volgens mij zijn deze niet leverbaar, en moet je een Speed-zuiger qua afmeting + pistonpenhoogte vergelijken met een Evo70-10pen-zuiger... Pistonpenhoogte = hoogte van bovenkant zuiger, tot pistonpengat... Als je afwijkingen hebt hierin, loopt het of;

a) niet
b) in de soep

Als iemand de pistonpenhoogte van een Speed-zuiger vertelt, kan ik wel ff een Evo70-zuigertje opmeten...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Indien je een Speed-zuiger kan verkrijgen met een pen-10 kan het... Volgens mij zijn deze niet leverbaar, en moet je een Speed-zuiger qua afmeting + pistonpenhoogte vergelijken met een Evo70-10pen-zuiger... Pistonpenhoogte = hoogte van bovenkant zuiger, tot pistonpengat... Als je afwijkingen hebt hierin, loopt het of;

a) niet
b) in de soep

Als iemand de pistonpenhoogte van een Speed-zuiger vertelt, kan ik wel ff een Evo70-zuigertje opmeten...
alleen de diameter moet gelijk zijn, de rest is aan te passen.

kijk ook eerst naar het slotje van de zuigerveer ;)
 
Ik heb nu de zuiger van een Hebo Manston Replica(lc) in een Mhr Team Ac cilinder zitten, gaat prima zo. Verschil heb ik nog niet erg gemerkt omdat ik nu tijdelijk met stnd uitlaat rijd omdat me evo gescheurd is.
Komt er morgen weer op dus dan merk ik het wel:)
Btw, met stnd uitlaat is bestwel geinig, zoals vandaag, komt een nerd aanrijden met nrx ofzo die denkt, ik ga is efe lekker laten zien dat ik sneller ben als die gare zip met stnd uitlaat, heb geen stickers ook.
Stoplicht springt op groen, ik geef half gas, whop voorwiel de lucht in, weer gas, weer v.wiel de lucht in, daarna volgas en ondertussen ben ik um al 10 meter voor. Zelfde geld voor de meeste auto's:p + heb nu zacht geluidje, zuipt minder, smeris bestendig. Alleen trekken van 60-100+ is stukken minder dan met de Evo uitlaat
 
Back
Top