fvanwinsen5 Scary rox Owner!! 26 March 2006 #1 Guten nacht! ik heb een vraagje, tijdens het opruime van de schuur vond ik zuigerveren voor polini evo 70. Mijn vraag, passen deze zuigerveren op een hebo manston replica?? het schijnt dat hebo manston gelijk is aan polini evo!?!? mvg
Guten nacht! ik heb een vraagje, tijdens het opruime van de schuur vond ik zuigerveren voor polini evo 70. Mijn vraag, passen deze zuigerveren op een hebo manston replica?? het schijnt dat hebo manston gelijk is aan polini evo!?!? mvg
J JBB Well-Known Member 26 March 2006 #2 Om de zuiger doen, kijken of ie nergens blijft hangen en of ze niet te ruim zitten in de groef waar ze in moeten en of de slotspeling goed is. Je hebt A, B en C zuigers dus kan zijn dat het niet past Upvote 0 Downvote
Om de zuiger doen, kijken of ie nergens blijft hangen en of ze niet te ruim zitten in de groef waar ze in moeten en of de slotspeling goed is. Je hebt A, B en C zuigers dus kan zijn dat het niet past
S Sibo For those 7 seconds 26 March 2006 #3 Past ws niet.... meet de dikte maar eens op.., polini is dacht ik 0,8 en hebo 1mm Koop gewoon een nieuwe verse veer, zo prijzig is het ook weer niet @ JBB, A,b,c heeft met de zuigermaat te maken. en niks met de zuigerveer maat/model Upvote 0 Downvote
Past ws niet.... meet de dikte maar eens op.., polini is dacht ik 0,8 en hebo 1mm Koop gewoon een nieuwe verse veer, zo prijzig is het ook weer niet @ JBB, A,b,c heeft met de zuigermaat te maken. en niks met de zuigerveer maat/model
melf #50 Well-Known Member 26 March 2006 #4 idd , Polini is 0,8 , en manston 1mm .. Upvote 0 Downvote