blackwiterox xss zip sp 19 August 2005 #1 hoi kheb sinds eergister een rito as in mijn blok laten zetten maar nou wou ik er de gilardoni op doen, maar als ik mijn kop vastdraai, komt de zuiger tegen de cilinderkop aan:? hoe kan dit?? mvg
hoi kheb sinds eergister een rito as in mijn blok laten zetten maar nou wou ik er de gilardoni op doen, maar als ik mijn kop vastdraai, komt de zuiger tegen de cilinderkop aan:? hoe kan dit?? mvg
Evo Tuned RS TJT-Tuned @ 19 pk 19 August 2005 #2 gebruik meer voetpakkingen totdat de ruimte tusse je zuiger en cilinderkop 0.55 mm is Upvote 0 Downvote
RobertD Ik zoek hulp! 19 August 2005 #5 Zijn er genoeg die dat nog wel eens willen vergeten.. Hoeveel voetpakkingen heb je en van welke dikte? Upvote 0 Downvote
Zijn er genoeg die dat nog wel eens willen vergeten.. Hoeveel voetpakkingen heb je en van welke dikte?
melf #50 Well-Known Member 19 August 2005 #6 wat voor kop zit erbij? er zit nogal verschil soms in krukassen Upvote 0 Downvote
Vissa PB Guru 20 August 2005 #8 Goor , als er een pakking tussenzit hoord hij echt niet aan te lopen :X Upvote 0 Downvote
michielsanders Well-Known Member 20 August 2005 #9 mischien een maandag ochtend modelletje met de bigend net te ver naar buiten, of een drijfstangetje die een klein beetje te lang is:X Upvote 0 Downvote
mischien een maandag ochtend modelletje met de bigend net te ver naar buiten, of een drijfstangetje die een klein beetje te lang is:X